alkaako yhteen hiileen puhaltaminen loppumaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 20:12

Hiilloskin voi joskus sammua, jäljelle jää vain tuhkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 19:49

Jos tarpeeksi kauan puhaltaa, mulle tulee ainakin päänsärky.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 20:13

Onko yhteen hiileen sitten sotavuosien ja jälleenrakennuksen puhallettu? Ei voi loppua, kun ei ole alkanutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 20:18

Mutta toisaalta yksinäinen puu ei pala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.02.2009 - 21:00

Ei kannata puhallella, herrat päättää miten maa makaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 21:12

Minä oli aikoinaan nuorena poikana yhdessä työpaikassa jossa omistaja sanoi meille työntekijöille kun oli huo aika niin meidän on puhallettava yhteen hiileen, minä silloin tokaisin että sinä itse et puhalla samaan hiileen vaan omaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 21:34

Kyllä tämä lama alkaa rassaan ja muutenkin politiikot eri ajatusmaailmoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 00:53

Kyllä kamiina sammui eritteisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 06:57

Ei sitä ole taidettu edes yrittää puhaltaa, ainakin irtiottoja alkaa nyt tapahtumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 10:10

Parempi onkin, että loppuu saattaa pian leimahtaa sellaiseen roihuun, että oksat pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 23:00

Ei se lopu, jos päättäjillä on älliä päässä. Ts. ei loppuisi jos olisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 13:43

Kyllä on puhallettu joskus, sääsäteän mutta nykyään puhalletaan omaa liekkiä. Päättäjiä ei voi syyttää taaskaan, kyllä se on jokaisesta yksilöstä kiinni miten toimii.
Olen ollut työyhteisössä jossa puhalsimme yhteen hiileen, pieni porukka, ja jos niin ei olisi ollut, seuraukset olisivat tuntuneet ja näkyneet.