Näitä erilaisia murre sanoja kysellään , minä myös kysyn sanaa ankeleekist. mitä tarkoittaa?

Sanaa ei käytetä Hesan Stockmannilla, tämä on vaan vihje.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 16:20

tosissanhan tuo ankeleekist on

Kysyjän kommentti

tosissaan, viimmesen pääl, tarkotuksel

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 15:58

sie pistit pahan...oisko jotain syötävää...enpä ol kuulutkaan..onko jotain enkeli juttuu...? kerro sit jossain vaihees...!

Lisätty: 27.02.2009 - 16:12

tul mielee paakelssit, mut ei sit ollu sitäkään, aattelin et jotenkis lyhennettyn..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 16:06

... en ihan tajuu mikä sil mahtaa olla se päälimmäinen ajatus siin mut ei vissii mitää ankeleekist ku menee nukkuu aika sutkisti...

Turust lainattu pätkä päivän epistolaa, siit voi vähän arvailla oikeaan suuntaan, mut mitäs se niinku tarkalleen?.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 16:07

Tarkoittaisikohan innokas tai tärkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 16:09

Voe kun tulloo vaekeeta savolaeselle...ihan vuan arvoon näen äkkipiätä, että tarkottasko mahottomasti? Tae jottae sinne päen? Paljon taekka ihan leekillään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 19:46

Tärkeä, virallinen vaikea???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 15:08

Ei yhtään mitään. joku on keksinyt tuollaisen "sanahirviön".