Millainen keli Tallinnassa. Lähinnä keskustan kadut, onko lumettomat?

Avainsanat: tallinna viro

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 15:36

Tallinnassa keskustan kadut lumettomat, meri auki, tuuli hiukan puhalteli, sää plussan puolella.
Soitin juuri puhelun yhdelle kaverille joka siellä retkeilee. Reaaliaikaista tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 17:26

Auki on tiet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 17:55

Lumettomia olivat viikko sitten, eikähän sen jälkeen siellä ole tullut muuta kuin vettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 20:48

Lumettomia ja märkiä, vettä ruiski muutama päivä sitten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 21:27

no olen ollut aika moniakin kertoja tallinnassa. Varsinkin virossa on tultu käytyä. Muistaakseeni siellä on vähän lunta tullut, mutta aivan siis pari hiutaletta ja siinä kaikki. Tiet on kuitenkin aina auki. Tai on ollut auki. Myöskään nyt ei kyllä ole tullut lumia. Ja meri on perinteiseen tapaan auki. Mutta jos haluat ihan ihan tarkat tiedot niin kannattaa kyllä sitten alkaa katsoa säätiedotuksia 2 ja 1. Mutta kun olin pari viikkoa sitten siellä niin hellä tuulen-vire kävi kun siellä käveltiin. Ja jos et luota säätietooni niin katso aamulla aamun-sää. siinä sitten kyllä ilmoitetaan millainen on illalla ja päivällä sekä yöllä se sää. Ei VAIN aamun säätä :)

Lähteet:
SÄÄTIEDOTUS! (PITÄÄ PAIKKAANSA!)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 00:56

Viime viikolla vetelin isoa matkalaukkua bussiasemalta keskustaan hyvin pyri sulalla.