Mihin voisin pistää kanit

Minulla on kaksi kania ja muutan ulkomaille, enkä pysty ottamaan niitä mukaan.
Tietääkö joku mihin voisin palauttaa kanini?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 22:51

Palauttaa?
Tuskin ainakaan sinne mistä ovat tulleet tänne pomppimaan.
Jos ei kavereille kelpaa niin ilmoittele kaupan seinillä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 14:56

eikö ystäväsi huolisi, vaikka siksi aikaa ,kun olet siellä ulkomailla...? katso että , jos ne lahjotat , niin saavat hyvän kodin ja sellasen jonne voit soitella ja kysellä niiden vointeja.....jos ei muu auta, nin kanijen taivas...toivon että löydät hyvän kodin niille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 15:01

Eläinsuojeluyhdistykset ottavat varmasti vastaan ja kanisi saavat hyvän kodin.

- Pistää tai palauttaa, aivan kuin käyttämättömät rukkaset tai toimimattoman leikkikalun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 15:05

sinuna veisin ne eläinlääkärille joka nukuttaa ne ikiuneen, et jäisi murehtimaan hoitaako se uusi isäntä tai emäntä niitä yhtä hyvin kuin sinä, elämässä on pakkotilanteita jolloin voi päättää valinnat ja se on vaikeaa , kanin elämä on kuitenkin niin lyhyt ja montako vuotta ne ovat nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 17:33

Vie kaniin. No ei vaan ilmoitus kaupan taululle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 18:30

Kanit kamuille sanoi yks lettipää joka tossa kävi kurkkimassa,
Kysyit muuten mihin ne vois palauttaa? palauttaahan sä voit ne vain sinne mistä aikanaan olet ne saanut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 08:44

Kysy jos ne ottais kanikonttorille,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 16:51

Ite oon samaaa miettiny,jos joskus lähtee kauemmaksi aikaa pois,mutta suosittelen,että jollekkin läheiselle ystävälle,joka osaa hoitaa ja haluaa kanin tai sitten eläinkauppaan tai ilmoitus nettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 23:13

Pistä lahjoitetaan palstalle. Katso että menevät hyvään kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 23:09

Lahjoita ne. Netti on täynnä lahjoittamispalstoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.03.2009 - 21:20

ne voi antaa kaverille tai myydä kai