onko heinäkuussa miten paljon turisteja pattayalla? ja onko siellä minkälainen sää siihen aikaan? :)

Avainsanat: pattaya thaimaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 14:45

heinäkuu on hiljaista aikaa,,aurinko paistaa joka päivä,vesisadetta jos on niin sataa kello 4 iltapäivällä 10 min,,tafuuni jos tulee niin kyllä vettä riittää,kaduilla vesi nousee 20cm ,,,2 metriin,,kannattaa valita hotelli paikan päällä,,joka toinen hotelli kiinni,ei turisteja

Lisätty: 27.02.2009 - 17:11

tänään ottivat kiinni keskustassa verkkopythonin ehkä 7 metrinen,,on täälläkin krokotiili farmi ja monta norsu farmia,,ja metrisiä hai kaloja tuossa 2km rannasta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 15:54

Munkki tuossa jo vastasikin sinulle. Itse olen ollut Thaimaassa elokuulla ja silloinkin tuli välillä vettä rankasti. Pattaylla kaikki tulvi ja keskustassa kahlattiin polvia myöten vedessä. Vaarallistakin se oli, kun siellä jalkakäytävillä on vaikka minkälaista koloa ja monttua. Silloin samaisena aikana Bankokin eläintarhasta karkasi kaikki krokotiilit, kun vesi nousi liian korkealle. Moskiittoja oli myös ja ilma kuumaa ja kosteaa. Ei ehkä ole heinäkuukaan paras aika matkustaa sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 22:35

Täältä sää- ym. tietoja :

www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/714

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 13:18

Siellä on ns sadekausi silloin, alkaa toukokuun paikkeilla ja kestää loka-marraskuulle, ilma on kuumaa ja kosteaa. Kun vettä sataa niin sitä silloin myös tulee ja paljon. Ilman kosteus voi olla n 90%. Olen ollut itse toukokuun alussa, varmaan meidän talvikuukaudet ovat miellyttävänpi matka-aika.