Lentokoneen suihkumoottorit potkurikoneiksi. Siihen loppuisi kiire ihmiskunnalta ja vuosikymmeniä jatkunut lentokonekehitys.

Suihkukoneet eivät tule kestämään, koneet sakkaa ja tippuvat alas.

Avainsanat: suihkumoottorit raketit satelliitit.........

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 14:41

niin tai miten olis helikopterit...ja sillä thaimaaseen...vois kyl kestää..mut lomalla ei saa olla kire, paitsi minulla aina, kun kaikki pitäis nähdä ja kokea 2 pv.ssä..heh..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 14:45

Olen niissä matkustanut ja en enää suostuisi sellaisiin meneväni.Luultavasti vievät polttoainetta enemmän, olen ollut Varnan kentällä -92 lentoturmassa ruotsalaisten kanssa boeing koneen kanssa , mentiin pitkin peltoa ilman pyöriä , ja kuolonuhreilta selvittiin , saimme matkan koko hinnan takaisin sekä mustan laatikon selvityksen onnettomuuteen johtavista syistä.kehityksen on mentävä aina eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 16:21

Takaperinkehittyminen ei nyt vaan oikein luonistu ja tossa sun ehdotuksessas mentäs turvallisuudessakin aimo harppaus väärään suuntaan, kyllä ne potkurikoneet sakkaa siinä kuin suihkaritkin, vielä pahemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 18:32

Kyllä lentäminen on vielä ainakin turvallisempaa kun autoilu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 08:16

Tuota jos haluaa,niin samalla voisi vaatia kieltoa koko lentämiselle.Jos haluaa turisti matkalle ,niin menkää jalan,patikoimalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 22:55

Ja hevoset kyntämään peltoja sekä vossikat liikenteeseen.