Mihin tänään tekisi mielesi matkustaa ja onko ennenkin tehnyt? Miksi juuri sinne?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2009 - 01:19

Praha, suurkaupunki mutta helppo liikkua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 08:18

aina tekee mieli jos jonnekin, mutta Meksikoon vois lähteä, jos ois jokin konsti millä sinne pääsis 3 tunnissa....sitä nyt ei taida suomessa olla...mutta kuitenkin tekis mieli...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 08:29

Voisin piipahtaa vaikka Kööpenhaminassa tai Amsterdamissa. Eli ehdottomasti jokin kaupunki kiehtoo talvella kultuutitarjonnan takia. Mutta vasta maaliskuun lopulla Amsterdamiin olen menossa.

Lisätty: 27.02.2009 - 10:14

Tytär asui aiemmin Kööpenhaminassa, nykyään Amsterdamissa. Kööpenhamina tuli tosi tutuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 08:38

Borneo (huu haa Innasen innoittamana katsomaan sitä Borneon passipoliisia)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 08:44

Uudestaan Andaluciaan, koska en edellisellä reissulla nähnytkään sitä Andalucialaista koiraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 08:54

Menisin vapauden patsaan hupulle vessaan ,kun en ole vielä käynyt siellä wc,ssä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.02.2009 - 09:16

Perun intiaaneja katsomaan, kun en ole ennen nähnyt enempää Perua kuin intiaanejakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 09:26

Jos iskisi reissu fiilis,haluaisin nähdä Nepalin,en ole siellä käynyt mutta kovasti kiinnostaa.Ehkä jonain päivänä menenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 11:05

Menisin etsimään Tasmanian tiikeriä, kun en sitä viime matkallani löytänyt. Siitä maksetaan enemmän kuin Bin Ladenista ja muutenkin. Tarvitsen sinne erämaihin oppaan, kuka lähtee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 11:46

haluaisin mennä Lappiin hiihtelemään.. ja ehkä se toive tässä kevään mittaan toteutuukin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 12:50

Kyllä valitettavasti täytyy myöntää, että Suomeen, sillä äiti muori varmaankin tarttis apua, mutta on vain oltava täällä sopimuskauden loppuun!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 13:55

joka päivä haluaisin matkustaa usaan.. katsomaan kavereita ja näkemään uusia maisemia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 14:08

Tekisi mieli Helsinkiin. Siellä on avattu uusi Kalevala-aiheinen näyttely. Ja on kaipuu tavata ystäväänikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 19:29

Karijoen Susiluolalle. En ole käynyt. Päivällä oli puhetta paikasta ja poimin sen korvan taa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 19:55

Fray Bentosiin (Uruguay), edellisellä kerralla menin sinne 'vahingossa' ja jouduin lähtemään ihan liian nopesti pois

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 23:44

Kanarialle. Siksi sinne, että siellä on leutoa ja suhteellisen turvallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 10:33

Thaimaahan se on aina mielessä ja sinne voisin lähteä vaikka tältä istumalta,jos vaan olis yhtään mahdollista.