hyvää huomenta kaikille!.nyt kun on tämä iso lottovoitto ja jospa se tulis juuri sinulle..mikä ois ensimmäinen kohteesi sijoittaa

minä maksaisin lasten asunto ja muut velat heti..ekaksi....HYVÄÄ VIIKONLOPPUA myöskin koko napsu väelle!!!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 07:44

Valtavan suuri uusi asunto,jossa olisi aivan kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 07:53

Olisin kyllä itsekäämpi,menisin ensin fikura kauppaan ja ostaisin uudet kurvit vähän pystympää mallia,Sitten tietysti kauneus hoitolaan,pojalleni laittaisin rahaa pankkisiirrolla,et hän sais ostaa uuden auton,ja asunnon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 07:53

Saman Ciby minä tekisin mukulain talovelat maksaisin ensin pois ja rahaa käteen vielä paljon niin saisivat ostella mitä haluavat. Muitakin sukulaisia jeesaisin, mulla itsellä ei nyt tule mieleen mitä haluaisin mulla on kaikkea mitä tarvitsen ja terveyttäni en rahallakaan takaisin saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 08:04

Perustaisin Napsu-tukisäätiön, joka maksaisi joka päivän parhaasta vastauksesta 49,99 € palkinnon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 08:36

mä maksaisin kaikki velat enstex pois ja sit ostaisin oman huushollin jonka sitten sisustattaisin paremmin osaavilla...juu ja isännälle sohjokauha ja auto, kun se niistä aina puhuu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 08:52

Mä lähettäisin ensin valperille .100000€ parhaasta vastauksesta tähän kysymykseen.lopusta pitäsin kiinni niin hyvin kun osaan,eli olisin kauhean itsekäs.Velkojakin niin vähän ,että vaatisin puolittamaan maksuerät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 09:09

Minä kloonaisin mun ukon ja me heitettäisiin romukoppaan se vanha ja sairas yksilö. Ja sen uuden vetreän yksilön kanssa lähettäisiin Lappiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.02.2009 - 09:11

Ostaisin Hesan tuntumasta asunnon, jotta pääsisin läheisteni lähelle. Sitten menisi uusiksi kaikki vaatehankinnat ja sen jälkeen lähtisin tietysti reissaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 10:27

ostakaa kultaa koko rahalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 10:59

Varoisin tekemästä mitää äkkinäistä ja kypsyttelisin mielessäni uutta tilannetta noin 1-2kk. Siis karenssiaika. Menisin vaikka jonnekin yksin mietiskelemään. Ottaisin vihon johon alkaisin kartoittamaan tilannetta ja sen uusia seuraumuksia. Miettisin ja miettisin vaikutusta sukulaisiin ja ystäviin. Ei ole hyvä olla yksin rikas. Mihin se johtaisi ihmissuhteissa jos olisin avokätinen tai kitsas. Etten vain pilaisi hyviä suhteitani sukulaisiin,ystäviin ja kaikkiin josta elämäni hyvät verkostot muodostuu. Voi, voi miten tästä nyt selviää, on niin uusi käänteentekevä tilanne. Tuo munkin viisaus olisi mulle sopiva, koska tuo Kittilän kultakaivos on lähellä, niin matkakaan ei kestäisi eikä maksaisi sinne paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 11:44

maksaisin omat ja lapsien lainat ja laskut pois ja antaisin vielä pesämunaakin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 12:52

Jaahas kohtreita olisi paljon, mutta ensimmäiseksi vaihtaisin äitini asunnon sellaiseen taloon mikä olisi maa tasolla ettei tarvitsisi rappuja kulkea ylös ja alas, vanhalle ihmiselle jo vaikeaa, Sitten tietysti ostaisin täältä kunno asunnon, ettei tarttis maksaa kovia vuokria!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 13:56

mä varmaan menisin shoppailemaan ja varaisin ulkomaanmatkan kirjotusten jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 14:22

Jaaha.Se perinteinen hauska ajatusleikki. Toki jälkikasvua pitäisi tukea että pääsisivät elämäsä alkua pidemmälle.Toki ei makeaa mahantäydeltä.Täytyy heidän itsekin tehdä jotain elämänsä eteen etteivät opi että kaikki tulee itestään.Tarpeentullen tietysti huolehtia heidän hyvinvoinnista. Itse muutaisin kukaties minne.Posre Restante.Kerjuukirjeitä riittää kun asia leviää.Sotaveteraaneille ym. hyväntekeväisyyteen ja tietysti omia hankintoja joihin ei ole ollut varaa.Sitten lopulla olisikin tänä aikana sijoittamisen vaikeus.

Lähteet:
Siinäpä olisi miettimistä jos kolahtas.Pitää laittaa anomus vetämään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 19:35

Uuden auton tarviisin. Asunto jossain vaiheessa. Jos kerjääjiä alkaa olla ympärillä liikaa, häviäisin hetkeksi tai loppuiäksi ulkomaille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 20:05

Muuttaisin ulkomaille, jonnekin todella lämpimään paikkaan, jossa ei tunneta sellaisia sanoja kuin pakkanen, jää, lumi, toppatakki tai kalsarit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 21:31

Lahjoittaisin johonkin säätiöön suuren summan joista jaetaisiin nuorille esim. opintorahaa ammattia varten. Pojalleni ja hänen vaimolleen antaisin. Raha ei minulle merkitse mitään, mulle riittää tämän hetkinen olotila joka on hyvä ja rakkaus vaimooni on kunnossa.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 23:46

Minäkin pitäisin ensin miettimistauon ihan vain siltä varalta, ettei mopo karkaa käsistä. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 10:30

kyllä ensin pitää hoitaa velat pois ja sit varmaan se uusi omakoti talo järven rannalta olis seuraavana vuorossa ja sitten kattelee hieman muailmaa. osa jollekin korkeakorkoiselle säästö tilille.. kohteita on varmasti paaaljooon