Kuka tietää mihin on sijoitettu suurten ikäluokkien maksamat veroeurot?

Uutiset sanovat että jopa 10 miljardia euroa on tuhlattu pörssikeinotteluun ja nyt on hävitty.

Lisätty: 26.02.2009 - 20:17

Tämä on aika vaikea kysymys, näistä asioista Suomi on vaiennut pitkään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.02.2009 - 08:34

Sijoitettu sana on liiottelua,tosiasia on ne on mätetty lapiolla mihin päin vaan kuhan niistä pääsee eroon,kun seuraa tuota touhua niin tulee tähän käsitykseen.Tuntuu kuin niillä olisi paperi silppuri jota käytetään väärin,sillä silputaan rahaa eikä paperia.Näiden herrojen sijoitukset kuin aivovammasen touhuja.

Kysyjän kommentti

Se hyvin ja ärhäkkäästi sanottu. Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2009 - 20:20

oisko ne kuiteskin nuissa firmoissa jotka koko ajan saneeraa ulos väkeä..ja niissä pankeissa ulkomailla , jotka ovat konkursin partaalla, että näin luulen ma...

Lähteet:
oma luulo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2009 - 20:26

Lainattu maailman turuille ja toreille, eikä takaisin maksusta tietoakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 21:39

Eiköhän herrat ole niistä huolen pitäny, ei meidän tartte niistä enään kaivella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 21:59

Sijoituksista en tiedä, kun kaikki on otettu siitä samasta suuresta kukkarosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 23:17

Kyllä ne on vastuullisesti käytetty kansakunnan hyväksi; takaajana kaikki puolueet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 07:36

Edustajamme (eduskunnassa ja hallituksessa) ovat menetelleet niiden kanssa parhaan ymmärryksensä ja taitonsa mukaan meidän eduksemme, itseään unohtamatta.

(Turha kysellä perään sillä kaikkihan tapahtuu äänestäjien valttuutuksella)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 08:02

Ne on sijoitettu ympäri maailmaa kaiken maailman osakkeihin ja muihin vastaaviin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 08:58

hankala niitä nyt ihan kätseisenäkään pankeissa on pitää joten on sijoitettuna jonnekin, en tiedä. Osa sijoitettuna kiinteistöihin myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 10:28

optioihin ja puoluetukeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2009 - 11:00

Osa ihan hyvässä tallessa, osa hassaantunut linjattomaan spekulointiin ... kerätään lisää