Nyt tulee taas martta kysymys,leivotko tänään jotain,vai oletko jo leiponut.

Mie teen tänään murotaikina piirakan,päälle tulee raparperiä,punastaviinimarjaa,mansikkaa,kiehautan näitä vähän että niistä tulee sellanen sosemainen,sokeriahan siihen kyllä menee jonkunverran,kun viinimarja ja raparperi on niin hapanta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

C
Vastattu: 26.02.2009 - 15:53

suklaamuffinsseja ajattelin tehdä, ai että :)

Kysyjän kommentti

Paras vastus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.02.2009 - 15:03

No en leivo, pois se minusta. Se jauhopeukalo on ruostunut minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 15:06

Tänään ei leivota, paistetaan vain muna mikrossa :) ja kyllä, se maistuu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 15:06

terve MARTTA TÄTI..täällä vastailee toinen, mutta en leivo, tuli noita laskiaispullia syötyä enne ja jälkeen laskiaisen niin paljon et en edes muistan kuinka monta....laskuista sekasin jo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 15:22

enpä taida.. haluisin kyllä jotain herkkuja leipoa

Lisätty: 26.02.2009 - 15:25

mun ei vissiin oiskaan kuulunut tähän vastata.. hups =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 16:44

Kokeilen elämäni ensimmäisen kerran leipäkonetta. Lämmintä leipää on valmistunnu,mutta en vielä maistannu minkälista tuli....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 17:41

en leivo enkä ole leiponut : D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 18:47

On tuota pullaa vielä pksteessa, enpä taida leipoa nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2009 - 19:11

pitsaa tein. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 19:14

Huomenna olisi tarkoitus leipoa,keitin ruualle runsaasti riisiä(tarkoituksella),teen riisi sämpylöitä,ovat tosi hyviä.
½l vettä
1dl vehnäjauhoja(pussi kuiva hiivaa)
suolaa ja yrtti maustetta
lisätään keitetyt riisit
ja jauhoja kunnes taikina irtoaa kulhosta
nostatetaan
ja leivotaan sämpylöiksi ja taas nostatetaan ennen paistamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 19:22

Eilisistä riisi- ja jauheliharääppiäisistä paistelin lihapiirasia uunissa. Kyytipojaksi vahvaa lihalientä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 22:01

No huomenna olis aikomus pistää munkkipannu porisee, jotta illalla pääsee kunnon kirkkokahville tuoreiden munkkien kera. Meillä on täällä etelässä kerran viikossa jumalanpalvelus Suomeksi ja sen jälkeen kokoonnumme pienellä piirillä kahville ja nyt on mun vuoro fiksata leivonnaiset, eli yllätys yllätys heille!!!
Täällä olen alkanut tuota taikinaa vatkailee ja tuntuu se onnistuvan vaikka ei olekkaan pitkää kokemusta siitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 22:56

Ei tänäänkään ole tullut leivottua. Mutta kyllä vielä tämän vuoden puolella, ehkä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 08:06

Lopettakaa jo se pullan leipominen se valkea vehnäjauho hengenvaarallista,vaihtakaa täysjyvä viljaan,niin myös teidän miehet pysyy,hengissä.Oma kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 08:14

En leivo,enkä aiokkaan.Kaupasta saa valmiita vaikka mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 08:47

Enpä aio leipoa, ei ole aikaa. Ihan tulee vesi kielelle kun lukee juttua munkeista...kyllä tuore pulla on tosi hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 14:22

Eipä ole nyt mullakaan leipomisfiilistä. mekin syötiin laskiaispullia useammalla viikolla, joten nyt on pakko olla korppulinjalla vähän aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 19:39

Voi kun viitsisi joskus leipoa. Nuorempana leivoin viikoittain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 23:39

Kerran viikossa leivotaan, tänään ei ole se päivä.
Joskus kaupasta tarttuu kouraan niitä paikan päällä paistettuja juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 23:53

En leivo. En.