miten ostan meno-paluu lipun junaan välille turku-tampere

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2009 - 01:52

En huomaa oikeita vastauksia yhtään, sillä varsinaisia menopaluu lippuja ei enää myydä. Voit toki ostaa samalla kertaa sekä meno- että paluulipun, mutta siinä ei ole mitään alennusta, saat kaksi lippua kouraasi. Ellei kyse ole jostain sesonkiajasta jolloin junat ovat aivan täysiä, ei ole mitään järkeä ostaa paluulippua samaan aikaan. Paluu juna pitää tietää tarkalleen, ainakaan itse en pysty sanomaan olenko tulossa viikon päästä takaisin aamulla vai illalla. Ostan liput aina erikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2009 - 14:24

Ostat ihan rautatiasemalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 14:25

Minä ostan sen asemalta. Koska minun pitää näyttää alennuskorttini, joko kupittaan asemalta tai Turun asemalta.

Lisätty: 26.02.2009 - 15:01

Ostan lippuni aina ennakkoon .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 14:26

Asemalta niin siis Turun!

Lisätty: 26.02.2009 - 14:30

Jos ostaa kupittaalta pitää kuitenkin vaihtaa junaa päärautatieasemalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 14:29

Joko netistä, automaatista, junasta tai lippuluukulta.
Maksat joko luottokortilla, käteisellä tai pankkikortilla. Riippuu maksupisteestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 14:32

minun ystäväni osti kerran puhelimellA LIPUN HESAAN..jotenkin sen voi siinä maksaakin kait?

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 26.02.2009 - 14:47

netistä tai asemalta. Jos haluat varmuuden kaikkeen niin asemalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2009 - 15:02

Esimerkiksi menemällä mille tahansa lippuja myyvälle rautatieasemalle, ja sanomalla: lippu Turusta Tampereelle. Ei se sen vaikeempaa ole. Muitakin keinoja on, niin kuin on tullut vastauksista ilmi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 15:08

osoite www.vr.fi on aika käyttökelpoinen, kun kerran netti on sinulla käytössä. Sieltä esimerkiksi matkahaku -linkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 15:23

asemalta (luukulta tai junamaatista) tai netistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 21:52

Nyt kun olet saanut noin monta asiallista ja oikeaa vastausta, niin laitetaanpa loppukevennykseksi sellainen puolivillainen:

Miksi menopaluu, mihinkäs sä sitä paluulippua tarvitset?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 23:03

Voit ostaa sarjalipunkin sille välille jos haluat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 11:36

vaikkapa netistä:) helppoa kuin mikä. Menet vr sivuiille ja aikataulu ja matkahaku.. kone ohjaa loput:)