Kenelläkään kokemusta Omena hotelleista Helsingissä?

Oma mielikuva, että ovat nuorehkoille suunnattuja, meluisia ja levottomia. Hinta kuitenkin melko edullinen ja kyselen, kun seuraavalla reissulla suomeen aion asustaa 3viikkoa hotellissa, joten Kämpiin ei ole varaa.

Lisätty: 26.02.2009 - 19:25

Kiva kuulla, että jollakin ollut hyviä kokemuksia. Innostuin myös hostellista, kiitos hyvästä linkistä!

Avainsanat: hotellit helsinki omena

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2009 - 14:22

me oltiin omppu hoitellissa viime syksynä syyskuussa. meidän huone oli ylimmissä kerroksissa ja ei mun mielestä se mitenkään rauhaton ollut. siistit hyvä kuntoiset huoneet, mutta..hintaa jos mietit, niin suhteessa saisit melkein muualtakin hotellista lähes samaan hintaan, kun siihen omppu hotellin hintaan ei kuulu aamupala tai parkki paikka maksu,kun taas muihin hotelleihin kuuluu. meille oli yllätys kun verrattiin muihin hotelleihin ja niiden hintoihin. ja kun ottaa huomioon, et oltiin siellä keskellä viikkoa.. ei otettais seuraavan kerran ompusta, vaan kateltas muita vaihto ehtoja ,jos hinnan puolesta puhutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2009 - 13:32

En ole öitsenyt omenahotelleissa.
Mutta onhan Hesassa myös hostelleja:
www.eurohostel.fi/
www.stadionhostel.com/
www.hostelacademica.fi/
Academicassa on :
Kaikissa huoneissa on oma suihku, wc, pienoiskeittiö ja jääkaappi

lisälinkki:
www.hostels.com/fi.hi.html

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 26.02.2009 - 16:01

Itse en ole ollut Helsingin omenahotellissa mutta ystävältäni kuulin, että heidän huoneensa oli todella siisti ja yksinkertainen, melua ei ollut (asuivat koko viikon ma-pe työasioiden vuoksi) voi tietenkin olla viikonloppuisin paljon levottomampi, mutta minulle jäi kiva kuva ystäväni kertomuksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 01:04

Toimivat hyvin ja todella keskustassa Eerikinkadulla.