Pitäsikö ihmisoikeus järjestön puuttua tuohon kun aikuinen ihminen tarvitsee parlamentin luvan kihlautumiseen.

Mielestäni täysin järjetön asia,aikuinen nainen.Edistys valtoi.

Avainsanat: prinsessa.ruotsi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2009 - 12:25

:D Taitaa olla Victorian oma asia valittaa johonkin tuomioistuimeen, jos moinen syyni otti koville.
Ja ajattele miten yksityisyyttä loukkaavaa on se, että häihin tunkee koko maailma mukaan kameran välityksellä vaikka kyseessä juhla perheen ja ystävien kesken.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2009 - 12:26

Kyllä sitä pitää kysellä, valtion elätti siitä sulhasestakin tulee, kuten on koko kuninkaan perhe on nyt.Itse pidän kyllä kuninkaallisesta touhusta,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2009 - 12:54

Kruunupäillä on omat metkunsa. Ei me tavikset tajuta sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 14:33

Ei vielä mutta tarkkaillaan tilannetta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 14:38

Sellasta se sit on olla kuninkaallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 18:53

En kyllä haluais olla prinsessa, on ollut sekin aika minulla. Silloin kylläluulin, että prinsessalle kaikki on vapaata ja prinsessa saa tehdä mitä haluaa ja kaikki palvelee.

Parlamentti palvelee ja antaa luvan, saa olla niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2009 - 19:02

No eiks ne kuninkaalliset oo joka asias oma lukunsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 22:08

No olkaa nyt! Ruotsihan on kuningaskunta ja siellä on omat lakinsa ja kuninkaallisilla varsinkin. Kyllä siellä mennään vanhojenm kaavojen mukaan ja se on meidänkin hyväksyttävä. On sääli niitä nuorempia ,jotka ovat joutuneet odottamaan vanhimman kihlautista näin kauan ja heillä kaikilla on elämän kumppanit valmiina, jote lisää tulee kihlauksia lähi aikoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 08:52

Missä tuollaisat esiintyy? En ol ekuullutkaan.. ei ainakaan Suomessa?
Jaa, Ruotsin tuleva kuningatar, hän nyt ei ole ihan tavallinen ihminen ja olisi tosi hirveätä jos prinsessa olisi ihan pöhkö ja kihlautuisi salaa jonkun törpön sosiaalitapauksen kanssa!
Tasavaltalaiset eivät kait ymmärrä muita "hienouksia" jos tuollaista tulee mieleen eli ihmisoikeudet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 23:55

Kyllä kuninkaallisten ollessa kyseessä on syytäkin kysellä mihin sitä kätensä tällää. :P
Daniel on yrittäjä, joten eiköhän hän kykene elättämään itsensä, jos tahtoo.