Mikä suojavoide numero kanarialle hyvä ja mikä merkki kuivuu hyvin eikä jää tahmaiseksi? Mikä kestää uimista ja pysyy koko päivän?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2009 - 12:20

Omasta ihosta se on tosiaan kiinni. Kaikki rasvat kyllä pysyvät iholla koko päivän, mutta koko päiväksi ei mikään rasva anna kertasipaisulla suojaa.. Itse pidän Vichystä ja Uriagesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2009 - 10:55

Nämä suojavoide asiat ovat kiinni myös ihon omasta pigmentistä, mikäli olet herkästi nahkasi polttava silloin suojakertoimen pitää olla korkeampi, ja myös milloin lomalle lähdet ,auringon säteily eri vuodenaikoina on erilaista.Viisainta on tutkia pakkausselosteesta näitä asioita yksi käy tyttärelle toinen taas äidille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 10:58

Minä jos menisin sinne joutusin olemaan sisällä kokoajan aurinko vaarallista mulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 11:12

30 tai 40.Ambre Solar on hyvä voide.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 11:30

Riippuu ihotyypistä ja auringon siedosta.
Allergia ja astmaliiton sivuilla tietoa myös:
www.allergia.com/index.phtml?s=648
Auringonottajan opas:
iholiitto-fi-bin.directo.fi/...opas09.pdf

sekä vielä:
www.varuste.net/tuotteet2.as...nkovoiteet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2009 - 11:34

Ihotyypistä se on kiinni mikä kerroin pitää olla. Itselläni oli pienikertoiminen aurinkosuoja, mutta en pala auringossa juuri koskaan. Muut tiedot saat purkin tai putkilon tuoteselosteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 19:10

Riippuu myös milloin olet sinne Kanarialle menossa. Minä kävin viime kuussa ja ei kyllä aurinkovoiteita tarvittu. Pilvistä oli ja välillä satoi vettä :( Aurinko pilkotti vain muutamana päivänä. Toivottavasti sulle sattuu paremmat kelit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 22:19

Jos olet nyt tulossa ,niin ota mahdollisimman voimakasta, sillä aurinko on korkeammalla jo ja porottaa varsin kuumana. Itse en enää käytä mitään kun on pohja syksystä lähtien , vain alussa käytin etten palanut. Vielä jos olet vaalea, niin entistä tarkempi on suoja kertoimen laita. Merkillä ei varmaankaan ole suurta merkitystä, mutta suojakertoimella kyllä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 23:58

Mikään ei pysy koko päivää. :P