Sain napsun ylläpidon vastauksen ongelmaan vastausten päällekkäin menosta,vika on windows internet expolrenissa.

Yrittävät etsiä asiaan ratkaisua,Monilla muillakin on tämä sama ongelma.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2009 - 11:01

Olen samaa mieltä siksi käytän Google Chrome,a se windows on huono selain.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2009 - 10:27

kiitos kun tiedotit, tietää sitten itsekkin kun tulee kohdalle kyseinen ongelma...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 10:30

Minä poistin sen ohjelman kokonaan pois kun kenkkuili niin paljon.minulla on toi mozilla ollut hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 11:14

Mozilla Firefox on kaikkein paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2009 - 11:31

En käytä exploreria minäkään, firefox on ihan hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 11:37

minulla suomenkielisillä sivuilla chrome ja thaimaan kielisillä firefox,,ainoastaan tietokoneen päivitykset exspolerilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 22:08

Hienoa, että jollekin on tullut vastaus ylläpidosta.
Samaa kysymystä / ongelmaa kysytty täältäkin, ilman vastausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 22:41

tämhän se yksi syy miksi aikoinaan luovuin IE:n käytöstä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 08:54

juu samanmoista vikaa minulla ja samaten välillä ei näy tätä vastauskenttää ollenkaan. mutta painan tuota ilmoita virheestä sivulla ja samantien suljen sen niin taas kaikki löytyy ja näkyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 23:59

Lataa Mozilla firefox. Se on ilmainen ja toimii paremmin.