Miksi matkailukysymyksiin ei täällä paljon vastata, mutta martat vain kyselee keskenään tyhmiä? Eikö tämän pitäisi olla matkailu ?

Onko matlkailusivustolle pesitynyt marttakerho ja lasten läksyjenteko kerho?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2009 - 09:04

Kyllä vastaan jos vastauksen arvoinen kysymys ja tiedän asiasta tarppeksi (tai on kokemusta). Maapallon pyrähtimisiin tms. ei kannattaisi ottaa kantaa, ei ole matkailua varsinaisesti.
En ymmärrrä kuuluvani "marttakerhoon" ja jos sellaisen leiman saan, häivyn...

Lisätty: 26.02.2009 - 10:19

Aloitus ei ole mielestäni paha... näkee selvästi että koululaiste teettävät läksyjään täällä... ei ihan ok.
Aloittaja käyttää ilmeikästä kieltä, ei siitä pidä närksätyä. kaikilla ei tietenkään ole sana hallussaan (lukijoillakaan), suuri osa suomalaisista ovat niitä kahdella kielellä vaikenevia ja kaikkea muuta kuin "sanatyöläisiä". Enemmän huumoria mukaan.

Lisätty: 27.02.2009 - 08:34

On aihetta skarpata itseään...monen kohdalla eli aloitus ei ole turha. Asiassa pysyminen muutenkin olisi sangen toivottavaa. Jos ei tykkää jostain nimmarista, antaa olla hänenkin rauhassa eikä lähetellä piikkejä...(joilla nyt ei kuitenkaan merkitystä ole ).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2009 - 08:56

noh kolahti kiitos, mutta minä vastaan ainakin matkailu kyssäriin jos asiasta jotain tiedän, mutta en voi vastata jos en ole kyseisesä paikassa käynnyt ja hyvä että edes tiedän missä päin maailmaa se on.. nih..älä ota vakavasti tätäkään eihän tämä nyt todellakaan ole, elämän tärkein asia sinullekkaan, mitä kysytään ja vastataan..niih...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 09:01

Kyllä pyritään vastaamaan, mut kaikkee ei tiedä eikä ehdi ottaa selvää vaikka miekii oon kyllä matkustanut aika paljon. "Kerho-asiat" täytyy ain hoitaa ekaks´alta pois.Täällä Napsussa olo on ihan vapaaehtoista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 09:05

Kategorialista löytyy tuossa sivulla ja siinä (ainakin minun koneellani) näkyy 19 muutakin kategoriaa matkailun lisäksi.

Matkailukysymyksiin vastaan, jos osaan siinä jotakin kysyjää auttaa.

Kysymyksesi tässä lähentelee kyllä jo asiatonta kysymystä/muitten mollaamista/haukkumista, tämän kysymyksesi olisit voinut muotoilla hiukan toisin, vaikka olisitkin tuohtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 09:34

Joo samaan mieltä jonin13 kanssa, että vaikka kysymyksesi onkin vastauksen arvoinen tuo käyttämäsi agressiivi ei ole oikea lähestymistapa.

Napsussa löytyy matkailuun liittyvää kuvamateriaalia, kokemuksia jopa matkasuunnitelmia muilta sivuilta tosi paljon. Oletkos yrittänyt hakea sieltä mitään?

Tämä avoimen suunsoiton foorumi on sallittu kaikille aiheille, kyllä täällä voi tehdä myös matkailuun liittyviä kysymyksiä, saa ihan hyviä vastauksiakin ainakin toisinaan. Mutta kun se matkailukysmys on esimerkiksi jotain sellaista kuin :
"Mitä HuitsinNevadan HotelliX , mitä aamiaispöydästä löytyy ja mitä pitäisi tehdä iltapäivällä? vastaus heti!! kiire (suunnilleen tällainenkin on ollut) , niin aika epätodennäköistä että tästäjoukosta löytyisi ketää joka osaisi oikeasti vastata ja houkutus kysymyksen tasoisen vastaukseen on suuri

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 10:01

Napsun vastaukset-palstalla voit esittää kysymyksiä mistä tahansa aiheesta. hyvin selkeä ja ymmärrettävä on tämä napsun sivuston ohje. Lue sääntöjä niin ei tarvitse provosoida ketään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 10:09

Siinä voi olla jos joku kysyy sellaista asiaa matkasta ,että ei ole niitä kokemuksia,kyllä minä vastaan jos vain tiedän jotain aiheesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 10:12

Suomalainen on sellainen, joka vastaa kun ei kysytä,
kysyy kun ei vastata, ei vastaa kun kysytään,
sellainen, joka eksyy tieltä, huutaa rannalla
ja vastarannalla huutaa toinen samanlainen:
metsä raikuu, kaikuu, hongat humajavat. (Jorma Etto)

Mitäs vikaa martoissa tai koululaisissa on? Huhuile vähän ystävällisemmin niin ehkä kaikukin vastaa lempeästi sinulle. Mutta muista: ei kukaan tiedä kaikkea matkailustakaan. Matkoilla ollessani hakeudun paikkoihin, joissa nuoret biletysikäiset eivät käy. Mitä mieltä silloin on vastata ja tarjota museota, kun kysyjä kysyy hyvää yökerhoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2009 - 10:20

Jos en tiedä asiasta mitään, niin pitäisikö vain runoilla vastaukseen mitä sattuu. Kehua hotellia, ylistää ruokaravintolaa, liikkumisen helppoutta, vaikka kaikki asiat olisivatkin toisin päin. Tällaisia vastauksiako haluat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 10:47

Kysyin montako luuta on ihmisessä, en huomannut laittaa sitä kategoriaan matkailu. Halusin tietää montako luuta minulla on matkalla mukana. Se on tärkeää tietää jos matkalla sattuu tapaturma että mikä luu ei kuulu matkavakuutuksen piiriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 11:17

Kyllä täällä pyritään vastaamaan,enkä ymmärrä kirjoituksistasi jostain marttakerholaisista.Niitä täällä ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 12:45

Jos et saanut vastausta matkailua koskevaan kysymykseesi muistathan vastata siihen sitten reissusta palatessasi, ettei seuraavan anonyymin tarvitse kysyä samaa... Joka saitilla on aina omat marttakerhonsa ja se on hyvä juttu. Jos täällä ei muusta saisi puhua ei täällä olisi noita muita kategorioita ja ylläpito poistaisi kaiken yleisen löpinän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 14:29

tottakai matkustamiseen liittyviin kysymyksiin tulee vastattua, jos siihen vaan osaa vastata tai tietää asiasta jotain. ihan hullua on alkaa runoilemaan omasta päästä sellaista, mistä ei tiedä yhtikäs mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 26.02.2009 - 14:50

Hyvin sanottu, olen samaa mieltä. Niin turhia kysymyksiä välillä että huhhu. Mutta minäpä tyhmä sitten vastailen niihin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 19:20

Jos mkysymys on turha sinulle ei se sitä välttämättä ole kysyjälle. Voi olla, että tämä napu on päivän ainoa kontaksti toisiin ihmisiin ja edes näin saa jutella jonkun kanssa.

Matkailu on aika harvojen herkkua ja koko foorumi olisi aika kuiva jos vain niitä kyseltäs.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 22:25

Napsun sivuilta löytyy kysymyksiä ja vastauksia joka lähtöön, se on hyvä niin.
On matkailua ja monia muita aiheita, joukossa toki myös aiheita jotka eivät kaikkia kiinnosta, mutta niinhän pitää ollakin.
Ehdotankin anonyymin kysyjän laatimaan itselleen nimimerkin ja palaavan uusilla, asiallisilla kysymyksillä Napsun sivuille.
Asiallisiin, kiinnostaviin kysymyksiin saa yleensä myös asiallisia vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 22:28

Hauskaa ,että joku ottaa meitä niskasta kiinni ja herättää oikeaa ideaa esille!
Vielä kun saataisiin teidät "anonyymit" nimimerkkien taakse niin sitten olisi normaaleihin kysymyksiin hauskempi vastata!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 01:53

No elä nyt eto anonyymi kehttoo. Suap immeeset keskustella muutennii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 00:02

Sitä varten on kategoriat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 10:05

järkevään ja kiinnostavaan kysymykseen saa hyviä vastauksia riippumatta aihepiiristä, tämä on vähän omahyväinenkin käsitykseni asiasta