Oletko perillä rasvoista, kilokaloreista ja hiilihydraateista? En minäkään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2009 - 06:46

Kyllä olen, olen opiskellut ravitsemustiedettä. Jos jotakuta kiinnostaa, mitä suuhunsa pistää, niin täältä linkistä löytyy tietoa siitä, mikä ruoka-aine sisältää esim. einten D-vitamiinia tai rasvaa jne.

www.fineli.fi/topfoods.php?lang=fi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2009 - 05:28

kyllä minä tiedän ostaessani mitä ruoka tarvikkeita ostan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 05:36

tuote sellosteesta näet kuinka paljon on mitäkin kyseisessä tuotteessa..niitä kun seuraat niiin olet jyvällä sinäkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 06:14

Kyllä minä ne tuoteselosteesta löydän , mutta en välitä katsella syön vaan kaikki kalorit ja hiilarit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 07:51

joo koska mulla on kunnon ruokaohjelma. Mittaan kaiken mitä syön.. enkä syö mitään mitä mun listassa ei lue, en edes vaikka olisi kaverin synttäribileet, omat eväät vaan mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2009 - 11:10

Olen tietoinen, koska ruokavalioni muutettiin yhdessä asiantuntijan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 11:21

Olen mestari niiden laskemisessa.Tiedän kaikkien ruokien kaloriarvot.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 26.02.2009 - 16:27

NO kyllä sitä on oppinut kaloreita laskemaan ja suurinpiirtein tietää ruoat missä ei ole paljon hiilareita.. ja minkähän ansiosta. epätoivoisten laihdutusyritysten :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 19:20

Selvillä olen liityy ammatiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 01:07

Erittäin hyvin olen selvillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 00:05

Juuuuu, olen perillä. :D Lähinnä sen verran, että itse pärjään ja oppini olen saanut tutustumalla glykokemiaindeksiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.03.2009 - 10:07

periaatteessa olen perillä mutta käytänössä niiden kyttääminen ja laskeminen ei ole jaksanut kauheasti kiinnostaa, "kohtuu kaikessa" yleissäännöllä pärjää