Kuka tietää mistä voi ostaa detacher-magneetteja (niitä millä irroitetaan muovihälytin) helposti ja nopeesti?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2009 - 05:34

kyllä ne poistaa ne kaupassa, kun rehellisesti ostat tuotteen..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2009 - 06:29

Taitaa olla parempi ettet tiedäkään mistä niitä saa, voit joutua vaikeuksiin poistaessasi niitä. kyllä ne kaupassa poistavat ne tuotteista kun kassalla euroja annat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 09:44

Nämä eivät ole yleisessä myynnissä.jos sulla liike kyllä saat niitä tukkuportaasta,mistä hankit myytävän vaatetavaran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 11:23

Aiotko ryhtyä myymälävarkaaksi vai miksi tarvitsen tuon laitteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2009 - 19:58

Siks että se unohtu siihe eikä oo kuittii! Sitte ne luulee että se on varastettu. Mistä voi ostaa tai tilata sellasii? Vastatkaa kiltit! Jooko?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 22:36

ei niitä saa ostaa ja sun olis pitäny heti katsoa onko se nipukka kiinni vai ei. On mullekin käy että se on tullu läpi eikä ole hälyytelly ja vasta kotona huomasin, mutta oli kunnon tongit millä katkes tappi poikki ja ei tullu kankaaseen mitään jälkee, mutta unohda magneetit kokonaan ei niitä voi ostaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 20:04

Johda kappaleeseen sähkövirta niin saat sen irti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 00:07

Mene samalle kassalle ja kerro rehellisesti koska ostit sen tuotteen ja ota vaikka todistaja mukaan, joka tietää, että toit ko. vaatteen mukanasi.