Haastan napsulaiset kysymyssarjaan: Mihin voin viedä...

Lisätty: 26.02.2009 - 10:59

Kauniita vastauksia ja antimaterialistisiä. Ajattelin kysyä Mihin voin viedä vanhat kaitafilmini teetettäväksi DVD si
tai videoksi, kiitos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Muut vastaukset

Vastattu: 26.02.2009 - 01:14

... holtiton rakastuminen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 01:43

Mihin yöllä Napsussa roikujat pitäisi viedä?

(oma vastaus: sänkyyn)

Hyvää yötä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 05:40

minä voin viedä napsulaiset temppeliin,nauttimaan luonnontuottamasta mielihyvästä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 05:42

minut saat viedä vaikka jonnekkin hyvään ruokapaikkaan ja tarjota koko menyyn...niin ja paikka vois olla pariisissa ihan melkein mikä vain.., ja tietty , kustannuksillasi koko homma..kiitos jo etukäteen..täsä tämä vaatimaton pyyntöni..minne voit viedä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 06:02

Minut voit viedä minne vaan päiväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 07:26

Miutkin voit viedä minnevain päiväksi,mut yöksi on päästävä kotiin,ollaan vaikka itätimorissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 07:54

minut voi viedä jonnekkin lämpimään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 08:06

.....sinut Greetta, että viihtyisit, virkistyisit ja saisit vaihtaa kuulumisia mielenkiintoisten ihmisten kanssa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2009 - 10:33

------- rikkinäisen sohvan, kun en saa sitä kaatopaikalle ilman autoa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 11:26

Minä vein valokuvausliikkeeseen.Tuli kyllä kalliiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.02.2009 - 18:58

mihin voi viedä kirjat, kun on lukenut ne moneen kertaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 21:26

Mihin voin viedä kaikki ne "roinat" joit tuol kirjahyllyis, kaapeis möllöttää, ja joita en enää tarvii ja joist en enää pidä, mutten ihka roskikseenkaan raaskii heittää ja kirppikselle viemiseen ei energiaa??

Lähteet:
oma huusholli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 02:12

Kyllä tällaisen hoitaa ammattimainen valokuvausliike.