Ihan omin sanoin, millainen mielikuva sulla on täällä syntynyt eri nimimerkeistä/henkilöistä?

Inaspiroiduin tuost Ramses 4:sen äskeisestä kyssäristä, itellä on syntynyt kuva ainakin näist eniten kyssäreit/vastauksii antavist ihmisist, entä siulla, kerropa vaikka, millaisen kuvan olet saanut kestäkin/joistakin ja miksi. Millanen luonne, tms. ? tähän tietty voi vastata vaik kaikki anonyyminä, mut sellasta 'sielunpeilikuvaa' haen täs... mie sit kerron tuol lisätiedois omii päätelmii, kunhan saan ekaks joiltain vastauksen tähän...

Lisätty: 25.02.2009 - 22:05

Miul tällasii napsukuvii tulee mieleen, minimoidusti tietty, kun palstatila taas loppuu:
valperi, on älykäs maailmanmatkaaja, joka ei kuitenkaan jokaisen matkaan lähde, tietoutta, lapsista pitävä, luontoa rakastava.
palisanteri on tietävä ihminen, jkv varauksellinen ehkä, kaikkiin ei voi luottaa, huolehtiva ja rakastava ihminen
vähäviisas on vähäviisas, toist sellas ei tietty oo, tietoo tulee, kilpailuhenkinen, kuitennii koton on hyvä olla ja muit autteloo
kuminaama on hjuumoril höystetty, tietoo tulee myös, sisältä löytyy sellanen hiukka huolestunu, pohtiva ...hmmm..
lennu on kuten siel joku kisu sanokin, suht sama mielikuv miul
terhi on taasen perhekeskeinen, oikeudenmukainen, huumorintajuinen, myös ystävistään huolta pitävä..
jatkuu huomenna.... :)

Avainsanat: napsulaiset luonne tyyli pohtiva hiljainen mielikuva nimimekit henkilöt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2009 - 21:25

No on syntynyt mielikuva jokaisesta, mutta en pysty lyhyesti sanomaan. Tulis aikamoinen kertomus. Sen verran sanon, että positiivisia ajattelen kaikista. Sen takia ois kiva tavata napsulaiset ja nähdä onko syntynyt mielikuva oikea. Itellä se on ujous puhumispuolessa, mut kirjoittaminen on helpompaa ja siksi täällä Napsussa. Tällä hetkellä vaivaa yksinäisyys, olette varmaan huomanneetkin. Voin vastata tähän myöhemmin paremmin.

Lisätty: 26.02.2009 - 08:51

tässäpä muutamia: Arnika on sosiaalinen, eläimistä tykkäävä ja hänellä on hyvä musiikkimaku. Bellanda on niitä kissaihmisiä,sopivasti lapsenmielinen,musiikkimaku kohdallaan, iloinen koti-ihminen. Ciby on ihana kissaihminen, kyselee ja miettii ajankohtaisia asioita, empaattinen, osaa myös kuunnella ja väliin heittää hauskaa hömppää. Lennusta tulee mieleen vanhan ruhtinassuvun jälkeläinen, pohdiskeleva, historiasta kiinnostunut fiksu lady, joka rakastaa hyvää ruokaa ja haluaa elämäänsä hieman luxusta. Lennu on myös sinnikäs taistelija.
Maarit3, rämäkkä, huumorintajuinen karaokelaulaja, joka välittää läheisistään. Munkki se vaan on onnellinen maailmanmatkaaja, joka on löytänyt elämän salaisuuden ja oman paratiisinsa. Esimerkkinä meille muille mihin pitää pyrkiä. Ramsesneljäs ...hm. hänestä en vielä osaa sanoa, salaperäinen ehkä ja rohkea. Sulkis, myhäilevä "naistenmies", joka puhuu, pussaa ja kokkaa. Tarvittaessa laulaa muut suohon, mielenkiintoinen ihminen, etsii sitä elämän salaisuutta vielä. Osaa naatiskella.
Vähäviisas, erittäin viisas maailmanmatkaaja, joka ei turhista hätkähdä, eikä hötkyile. Avulias, empaattinen, osaa pitää hauskaa, salaperäinen, huumorintajuinen, oispa hänenlaisiaan enemmän. Kissaäiti on kissamaisen pehmeä koti-ihminen, tykkää näpertämisestä, kiinnostunut, utelias elämälle, lempeä napsuystävä. Gristalli taasen, romanttinen osallistuja, monta rautaa tulessa,kaikessa mukana siis toiminnan ihminen. Coconut on tomera talousihminen, elämänmyönteinen, empaattinen matkailija. Haluaa nähdä ja kokea. Kissanainen reipas kissaihminen, toimii fiilisten mukaan, vaihtaa ajatuksia, kysyy, epäilee, ottaa kantaa. Lempeä ja empaattinen.

Lisätty: 26.02.2009 - 11:12

Vieläkö mie uskallan jatkaa...kaikki kyllä tulee ihan hyvästä sydämestä.
Heidi_K on tutkaileva, empaattinen, rauhallinen ja herkkä matkailija, joka rakastaa lapsia, luontoa, ystäviään ja haluaa kaikille hyvää. Koivunsisar naisellinen, herkkä eläinystävä. Liisukka on tomera työ- ja koti-ihminen, reipas ja ajankohtaisia asioita seuraava. Valperi fiksu pohdiskelija, joka ottaa asioista selvää, eikä panttaa tietojaan. Valperi on myös tarkka, huolehtivainen ja perhekeskeinen. Kuminaama iskee lyhyesti ja ytimekkäästi,on selvät mielipiteet...en oikein vielä tunne häntä. Ylitarkka on nimensä mukaisesti varsin tarkka kaikissa asioissa, ei jätä puolitiehen mitään vaan etsii faktaa.

Lisätty: 26.02.2009 - 11:21

Kysyjälle vielä, että kysyit hienon kysymyksen. Olet fiksu,älykäs,otat kantaa ja seuraat ajankohtaisia asioita. Lempeä, empaattinen, ilmeisesti hyvä ruuanlaittaja. Ja nyt en mie ennää sano mittään, romaani meinas syntyä ja pyyhkeitä tulee, tietty.

Kysyjän kommentti

Sie olit ihka tosissaan paneutunut tähän kysymykseen vastaamiseen huomasin, ja löysit monta persoonaa, joista olit saanut oman mielikuvan ja analysoit/pohdiskelit ...kiitooos siulle.. mukava oli näit lukea.

Monta muutakin hyvää/kivaa vastausta tuli, ja oli mukava verrata, täsmäskö ne omiin mielikuviini napsulaisista (aika usein täsmäs). Ja, kuten sanoin, monta napsulaista jäi minultakin tuos pois (sori/anteeks), joka ei tarkoita, ettei heist omaa mielipidettä miul ois, mut kun spontaanisti tekee kysymyksen, niin näin käy..hmm... kyl työ kaikki ootta niin ihanii ihmisii ja onneks viel kaikki omal tavallaa..:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.02.2009 - 21:19

MUNKKI ON PARAS.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 21:27

Kysyjästä olen saanut mielikuvan avulias ,fiksu,tietäväinen.vähäviisas on mielestäni tietäväinen,huumorin tajuinen ,avulias,valperi kuvaa itseään ihanasti,varmasti on sellainen,lennu on taas runotyttö,pohdiskelija,mariaana53 empaattinen matkustelija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 21:30

lennusta tulee mieleen sellainen korkeasti sivistynyt ..keskiaikaisen linan rouva, joka kulkee ylväästi ja hiljaksiin..nyökkäillen...:) kisu ihmisistä sammanlaisia mielikuvia , kuin itsekin olen kissa ihminen..vähänviisas tuo mieleeni aina hyvin viisan vanhakon herrasmiehen joka kulkee kävelykepin ja silinteripäässä pitkässä mustassa takissaan ja on mitä ilmeisimmin jotain sukua lennulle...koirasta tulee mieleen pieni suloinen, kilti ja tiedon haluinen tyttönen joka on hyvä ja ahkera koulussa..tässä muutamia, mutta NYT ei saa suuttua...kun uskalsin teistä kirjoitaa, leikkisästi, mutta totuudella...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 21:41

Sivusta lähinnä seuraan ja huomaan että paljon on hyviä nimimerkkejä. Ehkä ainoastaan eräs -rouva42- on ainoa jolla ei koskaan tunnu olevan omaa mielipidettä oikeastaan mihinkään asiaan. Hän on pelkkä perässähiihtäjä jonka on kuitenkin pakko kommentoida lähes jokaista kysymystä, ilman mitään asiaa. Tietämättömyyttä yritetään peittää huumorilla ja lapsellisilla merkeillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.02.2009 - 22:05

Pääasiassa ihan hyvä kuva. Kaikki nämä niin sanotut aktiiviset ovat hyviä tyyppejä. Aika monen kanssa tulee viesteiltyä joskus jostakin ajankohtaisesta asiasta. Erittelemään en ryhdy sen kummemmin, koska jonkun kuitenkin unohtaisin. Toivon vaan että kaikki hyvät tyypit pysyykin täällä. On tunne, että on saanut uusia ystäviä, vaikka ei nämä sellaisia kuitenkaan ole. Mukava tunne kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 23:18

Tämä oli inspiroiva kysymys Joninilta, taas. Vaatii pohdintaa; palannen asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 23:19

Greetta on parhaasta päästä, hyvä ihminen itselleen ja vähän muillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.02.2009 - 23:30

Greetta on parhasta päästä, niin hyviä kysymyksiä ja vastauksiakin. (Vastaankin vielä itse anonyyminä, jotta saan mainetta ja hieman enemmän huomiota, kiitos) terveisin Greetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 23:32

Minunkin täytyy vähän kypsytellä vastaustani (mielikuvia kyllä on) mutta jo tässä vaiheessa haluan kiittää kunniasta, että minut on oikein korotettu lennun klaaniin, vai oliko se nyt sukuun, olen ylpeä siitä vaikka sitten olisikin se hulttioveli, niin sittenkin ...

palaan tähän myöhemmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 09:06

Onko tarkoitus alkaa arvottamaan toisia... millä kriteereillä??

Lisätty: 27.02.2009 - 08:36

Pääasiassa ihan hyvä kuva mutta mikään ei ole sataprosenttista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 09:17

Pyrin olemaan netraali näissä touhuissa,enkä muodosta mielikuvia näistä jutuista,kokemuksesta voinsanoa,pidä mielikuvat poissa tunteistasi.Kun tapaat henkilön livenä,se ei milloinkaan vastaa sitä mielikuvaa jonka muodostat,jostain kirjoiduksista.Oma kokemus ja monta kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 12:44

Kyllä minusta on niin ,että kaikki olette hyvin mikavia ihmisiä tavallanne ja en ala ketään erittelemään1 Mukavia ootte kaikki ja sillä siisti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 14:42

olen ihan samalla linjalla sulkiksen kanssa..jokainen on varmasti oman luonteinen ja oma mukava itsensä, enkä siis halua eritellä ketään erikseen. täällä ei ainakaan tarvitse esittää mitään muuta kuin on, olla vain oma itsensä. :D. kaikki ovat omalla tavallaan mukavia tai vähemmän mukavia..eihän kenelläkään aina ole hyvä päivä..

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 26.02.2009 - 15:02

Hyvä kuva on lähes kaikista, poikkeuksia tietenkin on. En vain ymmärrä kysymyksiä "miksi elän" tai "koska pääsen" ... Ehkä tollaset pohtimiskysymykset eivät vain avaudu mulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 21:38

Ai kauhia mie lueskelin nui kaikki vastaukset läpi ja siel oli niin ihanaa tekstiä varsinkin Mariaana53 :selta. =) - - - Ja sie jonin13 olit kirjuttant miust tosi nätisti, kiitos. - - - Mie menin ihan sanattomaksi, kun en ossoo kirjutella niin määrätietoisesti ja sponttaanisti. Mie en osaa kuvailla ihmisiä sanoin, mutta Mariaanalla oli semmoisia mielikuvia/ asioita ihmisistä josta olen samaa mieltä..- - - Jospa mie yritän kertoa vain itse kysyjästä, että millaisen mielikuvan olen saanut sinusta.. - - - Pidät läheisistäsi ja perheestäsi huolta.. Vaikka et meitä Napsulaisia henk.koht tunne, niin silti aidosti välität ja vastailet kysymyksiinkin kysyjää ymmärtäen/ kysyjään samaistuen, tiiät kyl miti tarkoitan luulen ma :) Huumorin tajua ja hauskuutta sinusta löytyy rutkasti.. Perheeseen taas mennäkseni niin se on siulle kakki kaikessa ja rakastat heitä paljon ( tämä viestiitelyn perusteella ). . .- - - Kyllä täällä Napsussa löytyy paljon sellaisia jalat maassa olevia ihmisiä ja jotka välittävät ja oikeesti tahtovat auttaa kysyviä ihmisistä, vastaamis tapa jo kertoo paljon. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 00:13

Pääasiassa minulle on tullut jonkinlainen mielikuva ihmisistä vasta keskusteltuamme yksityisesti. Kenestäkään ei ole tullut negatiivista kuvaa. Mielestäni kaikki napsulaiset ovat ihmisiä, joiden kanssa voisin ystävystyä oikeassakin elämässä.