Minkä tähen mää oon aina se ainua ilikiä vastaaja? Yhyy.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2009 - 20:43

Oonko tollo kun en ole huomannut ilkeyttäsi? Tykkään tyylistä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2009 - 20:40

Yks luokkakaveri tapasi vastata tommoseen ihmettelyyn, "ettei se mikään ihme kun on poikittain syntyny ja nurinpäin kasvatettu" , sullahan voi olla ihan omat selitykset : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 20:44

älä ole ilikiä, kun vastaat, yritäppä vastata ystävällisesti :), mut en ole huomannut et oletko kovin ilkijä? alanpa nyt oikein kyttään, sinun vastauksii:)....heh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 20:47

En oo kyl tuommost huomannu, jot sie 'ainut ilikiä vastaaja', avarrapa vähän...? Vai tuliko sulle joku 'nootti' jostain vastauksestais?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 20:55

Tsemppiä nyt, ja ala arvostaan vastauksias. Ilikijöitä vastauksia löytyy kaikilta jos oikein tulukitaan. Kuka pittää ilikijöinä kuka ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.02.2009 - 20:58

Auttaa kyllä paljon kun asian tiedostaa itsekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 20:58

Jos sinä olet se "erilainen nuori" ja ajattelet eri järjestyksessä kuin toiset. Tai ainakin haluat torpedoida kaiken sen mitä et käsitä. Sehän voi olla merkki älykkyydestäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 21:14

En ole huomannut ilkeyttäsi,tai sit olen hölmö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.02.2009 - 21:15

Et ole ainut ilkeä jos yleensä olet edes ilkeä. Enpäs ole kiinnittänyt huomiota. Mutta tosi ilkeitäkin täällä on joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 21:44

Älä ole siitä moksiskaan, kaikki me ollaan oma itsemme ja vastaamme omalla tavallamme. En ole kyllä merkannut ,että olisit ollut millään lailla poikkeava vastauksissasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 23:33

en ole huomannut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 01:06

Ilkeily asuu kuulijan korvassa, vai miten se nyt menikään.

Tuskinpa sä nyt 'pahisten' ranking listalla pärjäisit, edes täällä Napsussa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 06:08

Älä sure, on täällä napsussa muitakin ilkeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 08:41

Tyylisi niin hyvä etten ole huomannut,vaikka minä olen ilkeilyn mestari,ja vielä savosta päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 09:12

Ilkeä et ole, ilkeys on kiinni lukijan itsetunnosta!!

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 26.02.2009 - 15:16

Et ole ainoa, kyllä minultakin pääsee ilkeitä sanoja täällä, varsinkin tyhmät kysymykset rupeavat turhauttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 00:18

Huumori voi olla purevaakin. Ei se tee sitä ilkeydeksi. ;)