Käytätkö laatu kosmetiikkaa,vai käytätkö markettien halpis kamaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2009 - 06:09

Minä käytän laatukosmetiikkaa koska olen sen arvoinen.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2009 - 20:34

No mun kosmetiikan käyttöni rajoittuu dödöön, jotenkin mut on saatu uskomaan että parasta käyttää niitä 'laatu tuotteita' jos meinaa väleissä pysyä ... eli siis omalta mitättömältä osalta laatukamaa taxfree stä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 20:40

halppiksia käytän..ku harvemmin kosmetiikkaa käytän..siis meikeistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 20:46

sekä että, mitä tarvis ja missä on lähinnä sitä tuotetta jota tarvis..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 21:01

Ehkä siltä väliltä...
TV-Shopin ihmevoiteet jätän todellisille ammattilaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 21:01

Täälläkin vähän sekä että. Käsi- ja jalkarasvat ostan ihan marketeista. Naamaan sitten vähän parempaa, mut niistä kalliista merkkituotteista luovuin, kun huomasin, että ryppyjä oli tullut ja vielä ylihintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.02.2009 - 21:09

En käytä muita kuin kosteusvoiteita, ja taatusti halpistuotteita. Rypyt kun ei lähde rasvoilla, mutta saa iholle vähän kosteutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 21:35

antiperspirantti marketista ja hiustenhoitotuotteet kmpaamosta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 22:19

Apteekist rasvat sun muut 'mömmöt', kampaajalta hiusten pesu/hoito/tehoaineet, sitten se ripsari yleensä kitymarketist, muit sit, jos tarvii, niin millon mistäkii, heräteostoksina sillon....
Ja kun harvoin ostaa, nii silloin mie satsaan siihen laatuun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 02:53

Laatukosmetiikkaa,en kuitenkaan mitään hirmu kallista,mutta kuitenkin laadukasta.Merkkiä en viitsi laittaa,kun ei parane mainostaa näin julkisesti :o)

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 26.02.2009 - 16:36

hmm.. laatua.. tai siis mitä tarkoitat laadulla. En osta superkalliita lancomen, diorin ym ripsareita. Suosikki meikkimerkkini on MaxFactor ja rasvoista käytän mm. dovea ja niveaa. Silmänympärysvoiteena Clinicue (vai miten se nyt kirjotetaan) on todella hyvä! tosin kallis (50 e pikkupurkki tarjouksessa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 21:17

Toin pai vuotta sitten laadukkaan meikkipuuterin ulkomailta. Ja se kestää ja kestää... käytän sitä niin harvoin. Kulmakynän ostan mistä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 23:47

Käytän sellasia meikkejä,jotka tuntuu ja näyttää hyvältä,laadusta riippumatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 21:09

Halvinta mahdollista, jos jotain käytän. Meikkejä laitan vain erikoistilaisuuksiin huulipunaa lukuunottamatta. Se saattaa olla joskus jotain vähän kallimpaakin, koska huuleni kuivuvat niin helposti. Halvoilla voiteilla pidän kasvojeni ihon hyvässä kunnossa, minua luullaan 5-10 vuotta nuoremmaksi kuin olen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 00:19

Käytän mitä milloinkin, mutten koskaan Lumenea.