Ettekö tyt... naisetkin voisi näyttää kasvonne, kuten Sulkis, Valperi, Vähäviisas, Ylitarkka, Kuminaama (??) ja mää? Kissatkin OK. Ja Timppa, anteeks. On niitä kasvollisia naisiakin, toki.

En keksi kategoriaa. Näköjään pakko...

Lisätty: 25.02.2009 - 20:27

Anonyymille: Minähän uin tuossa vasemmalla ... vai oliko se oikealla...

Lisätty: 26.02.2009 - 23:26

En uikaan näköjään enää, voitin juuri tikkakisan!

Avainsanat: kasvot ovat sielun peili?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2009 - 20:44

Onhan mullakin reilusti naamakuva näkynyt, vähän aikaa ja kohta vois näkyä taas, jos se kysyjää ilahduttais...hm. Miten lie. Mennöö koko Napsu rikki ja piloille.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2009 - 19:42

Joo itellä ei mitään syytä olla näyttämättä naamaa mutta puuttuu toi digikamera eikä tällä aatamin aikasella puhelimellakaan kuvia näpsitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.02.2009 - 19:42

Mihin unohdit Timpan? Kissa olen, joten kasvoni näkyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:55

Joo olenkin tätä kysymystä jo odottanut, sillä eihän siinä ole mitään pahaa jos kuva on esillä ja opimme vielä paremmin tuntemaan toisemme!
Hyvä RamsesNeljäs!

Lisätty: 25.02.2009 - 20:00

Ei kait kaikki naiset ole kissoja????Ihmettelen vain !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:59

Eikö kaikkein lähimmän ja rakkaimman sukulaisen kuva kelpaa??
<-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 20:07

Kissaäiti on niin iso ettei mahdu kuvaan,mut tässä kuvassa on tän jälkeläinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.02.2009 - 20:10

Onko kuvassa kolmas silmäsi? Vai mikä tuo pirun iso reikä oikein on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 20:14

Käviskö että upottaisin kuvan noihin meidän kaijojen väliin

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 20:16

Onkan noita naamankuvia, mutta onko ne aitoja omia vai toisten naamoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 20:29

Olen kuvassa tulenliekkien takana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 20:51

tuossa on pikku onni, mutta tämän tädin naama ei taitais nuin pieneen paikkaan etes mahtua heh..juu katsoinkin että onpas hyvä naamakuva sinul..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 21:45

Mie en ny oikein ymmärtäny (ei eka kerta miul), ko jos Valperi, Vähäviisas, Ylitarkka, Kuminaama jne. on tuon näkösii kun on profiilis, nii millasta profiilii miun sit pitäs laittoo, vaiko rippikuva:), vaiko tarkotakko nuit 'muumioit', joil ei oo viel 'persoonaa'? No mie oon, tuo kisu näppiksil, jos työ haluutte, mie voin kyl 'pelotella' teittii jollain omakuvallakii, hih...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 23:32

ei uskalla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 01:08

No mun naama on suoraan näköispatsaasta , eikä se paremmaksi muuttuis passikuvastakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 20:58

Mulla on tällä hetkellä just tommonen Ihaa olo, tai sitten ei, kjeh heh.. Kaikki me melkkest kuitenkin olemme anonyymejä toisillemme, niin miks pitäs oma pärstä tohon profiiliin pistää ja siks toiseks mun naamas ei ole mitään katteltavaa, mieluiten katson hiukan hymyilevää suloista Ihaata. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 21:27

Joo, ja mulla on vuonna 1930 tuberkulosiin kuolleen näyttelijättären kuva. Ilmakos on niin riutunut olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 00:21

:P