Onko nainen naiselle susi mielestäsi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2009 - 18:59

Kyllä voi hyvinkin olla. Naisen on usein vaikea hyväksyä sitä, että toisella naisella on mahdollisesti asiat paremmin, mukavampi puoliso jne. Olen nähnyt elävässä elämässä tätä tapahtuvan ja uskokaa, se ei ole kaunista katseltavaa!

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2009 - 18:56

Kyllä on. Naisten hyvin vaikeaa olla solidaarisia toisilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 18:59

Minä en ole kyllä näin kokenut minua kohdeltavan. Riippuu ihan naisesta itsestään miten asiat kokee. Ollaan positiivisella mielellä, eikä oteta kaikkia niin henkilökohtaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 18:59

Siinä kuin ihminen on ihmiselle,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:03

Ikävä kyllä tämä pitää paikkansa, etenkin naisvaltaisilla työpaikoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.02.2009 - 19:04

Tässä olen ylitarkan kanssa samaa mieltä. Eikä ole mitään kopiointia vastaukseni, vaan todella olen sitä mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:11

Pahempi kuin ihminen ihmiselle.
Homo homini lupus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:17

Kyllä. Usein naisilla on keskenään vaikea tulla toimeen koska eteen iskee kateus. Naisen tarve olla kaunis ja parempi ja miellyttää miestä saa aikaan sen, että naiset ovat kateellisia kauniimmille ja paremmin miestä miellyttäville naisille. Emme elä siis lähelläkään tasa-arvoista maailmaa! Laumassa voi olla vain yksi hallitseva naaras, joka puolustaa omaa reviiriään ja saa olla miellyttävin urokselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:19

en ole kyseiseen kateuteen törmännyt...joten en osaa sanoa , oisko nuin..voi olla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:25

Jos niin haluaa,järki ja kyky organisoida voi saada tosi rumaa jälkeä aikaiseksi,onneksi kuitenkin suurin osa naisista ajattelee enemmän yhteistä hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:26

Naisilla on todella mahtavia hyviä naisverkostoja ja ystäväporukoita, kaveria ei jätetä periaattella toimivia. Naisten välisiä luottamuksellisia ystävyyssuhteita. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:40

Riippuu kait vähä naisestakin. Ei läheisillä naisilla pitäisi olla mitään syytä raadella toinen toisiaan. Niinkauan kun ei puhuta miehistä samassa lauseessa niin naisella ei ole mitään syytä olla susi toiselle naiselle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:44

Ei ole ystäväpiirissäni sellaisia henkilöitä.
On solidaarisia ja hyviä tyyppejä.
- Mutta kaikenlaisia mahtuu maailmaan miehissä ja naisissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:51

Eikö ole kaikissa sopeutujia ja niitä jotka ei sovi keskenään, niin naisissa kuin miehissäkin? Ehkä joskus kaksi naista korostuu voimakkaammin jos tulee erimielisyyttä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.02.2009 - 19:55

Ei nyt sentään susi, mutta kyllä miehet ovat reilumpia ja solidaarisempia omaa sukupuoltaan kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:57

Ei ole osunut kohdalle, mutta isoimmissa naispampuissa sellaista käytöstä mielestäni on osunut kohdalle, kun on päässyt kalifiks kalifin paikalle, niin sitten ne kaikki omat turhautumiset jaetaan sinne alaisille, (KÄÄK!), mutta tätä ei tietenkään voi yleistää, vastakohtiakin on heille löytynyt myös paljon. Ite pidän naista (kuin myös miestä) kamuna, en kilpailijana, olkoon huonompi, parempi kuin minä, niin katon ihmistä ihmisenä, myös titteliin kattomati.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 20:54

Siellä missä on paljon naisia töissä on kateutta ja kaikenlaista kieroutta selän takana. Naiset voivat olla tosi julmia...susia...nähty on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 23:30

noup noup.. parhaat ystäväni ovat naisia:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 01:15

Aikoinaan hommani oli pomottaa yhtä naisporukkaa ja silloin aluksi olin vahvasti yhtä mieltä kysymyksen kanssa.

Ajan kanssa joko ymmärrykseni kasvoi tai lauman käytös muuttui, ja jos nyt sen porukan perusteella vastaan niin lampaitahan ne on (toisillensa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 09:16

Valitettavan usein on... ainakin naisten väliset suhteet (yhteistyöhön liittyen) tuottavat esimiehenä olevalle päänvaivaa. Mutta ei kaikki, nykyään pääsen aika helpolla.
Muussa toiminnassa ei ongelmia (politiikka, harrastukset)

Lähteet:
kokemus esimiehenä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 00:25

Minun ei ole vaikea olla solidaarinen toiselle naiselle työtoverina(kaan). Ja kumma kyllä, se juuri tuntuu herättävän joissakin vihaa. :P