maailman kaikki urheilu harrastukset

Avainsanat: urheilu harrastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2009 - 19:22

mutapaini, tennis, sulkkis,saappaanheitto, akankanto..tässä muutamia..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 25.02.2009 - 18:42

Mikäs tässä on se kysymys. En ala luettelemaan koko maailman urheiluharrastuksia, koska kaikista en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 18:52

Haluatko aakkosjärjestyksessä, vai mitä noin tiivistettynä etsit, tähän uskoisin näillä tiedoil ei tule muuten vastausta??
Jalkapallo
jääkiekko
mäkihyppy
autourheilu
hiihto
kaukalopallo
tennis
koripallo
jne. jne.

Lähteet:
???????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 18:53

Laittaisitko anonyymi jotain kehyksiä kysymyksellesi. Autourheilusta hevospooloon jne...lajeja on niin tuhottomasti ettei niitä varmaan kukaan jaksa luetella. Ja kuka mitäkin urheiluna pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:01

Biljardilla pärjää, loput on ajan ja voimien haaskausta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:22

Urheilua on kaikki, jossa kilpaillaan jostakin, joko toisten kanssa tai itsensä voittamiseksi fyysisiä voimia käyttäen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 08:23

Heikoilla jäillä kävely,urheilu,kyllä,sanottu maalla,älkää menkö sinne heikoille jäille urheilemaan.Tarkotti hukkuminen lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2009 - 12:57

No niitä on niin paljon että koko Napsu täyttys kirjaimista ´!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 00:27

Ei ainakaan penkkiurheilu. ;P