Mikä on naisen kamalin ominaisuus? Feminismi, "blondius", besserwisser...no, onhan näitä. Antaa palaa...

Lisätty: 25.02.2009 - 16:25

Hih! Vähäviisas ei ole ollenkaan vähän viisas. :) Viisas ei mene vipuun. Yritän lähestyvän naistenpäivän johdosta vähän provosoida..

Avainsanat: tasa-arvo sukupuolten ero

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2009 - 19:16

Kun tavoitteena on olla "hyvä jätkä".

Kysyjän kommentti

Mielestäni annat tällä vastauksella naiselle luvan olla nainen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2009 - 16:10

Kamalin..ei kait sellasia ominaisuuksia olekaan? Persoonallisia ollaan kaikki. Vastaan, että KKK elikä: kateus, kierous ja kälätys....olikohan tää nyt blondiutta? Täh?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 16:15

Viisas mies ei vastaa tähän kysymykseen, eikä edes vähäviisas
(sillä kamala kosto seuraa joka tapauksessa vastasit mitä tahansa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 16:32

hienostelu :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.02.2009 - 16:40

Jatkuva nauraminen on kauheeta, varsinkin kun ei kukaan sano mitään naurettavaa. Ja teennäinen tyhmyys. Eiköhän se aikakausi ole jo ohi, jolloin esitettiin tyhmää ja avutonta. Nää kaksi nyt tuli ekana mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 17:00

ennen sitä seuraa formula kisoja kuin kolmen naisen keskustelu tuokiota

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 17:10

Oman arvon vähättely,miesten nostaminen jalustalle,muodin orjallinen noudattaminen(löytyy,myös miehistä),kirkuminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 17:49

Eiköhän ole niin ,että meissä niin naisissa kuin miehissäkin on joka junaan matkustavia ja jos aletaan kovasti nostaa tai laskee hyviä tai huonoja puolia, siitä tulee vain turhaa suu kopua ja joku voi vielä vaikka pahoittaa mielensä, joten anamme sen olla rauhassa arvostelematta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 18:04

vieraisiin pöytiin liiallinen katsominen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 18:11

huolestunut peräänkatsominen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 18:47

Kateus,kaunaisuus,itsensä väheksyminen,tai vaihtoehtoisesti itsensä ylikorostaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:02

luonnottomuus, olkaamme luonnollisia omia itsejämme, sellaisia kuin olemme ja hylätään näytteleminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:12

Eroavaisuudet ovat suurimpia yksilöiden välillä kuin naisten ja miesten välillä. Mielestäni ei ole mitään kamalaa ominaisuutta naisilla sen enempää kuin miehilläkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:24

Pinnallisuus ja kateus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 20:08

Nythä Arhipoppa osui neulan silmään, se on myös mun mielestäni pinnallisuus (samoin pätee miehiiin), jos ihminen on syvällinen ihminen, niin ei se silloin voi kovin huono ihminen edes ollakaan. En peesaa, mutta myös kateus on yks, mitä en käsitä ihmisten kesken yleensäkään, meillä kaikilla on se, mitä itse olemme aikaan saaneet ja muilla muuta, miksi siitä sitten olis kateellinen, vaan voisi jopa iloita, että jollain menee hyvin, eikös? Samoin teennäisyys, mutta luokittelen sen jo tähän edellä vastattuun, syvällinen ihminen ei varmaankaan ole teennäinen, vaan mä oon mikä oon...

Lähteet:
no se blondi tääl taas mietiskelee, välil muutakin kuin miks sirkukses on amatöörejä, ettei ees veittenheittäjä osunu siihen naiseen, joka oli parin metrin päässä..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 08:16

Nyt on viisainta olla ihan hiljaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 09:18

Blondius, kateus, itsensä vertaaminen johonkin toiseen yksilöön (onneksi olemme yksilöitä!).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 11:52

Vanheneva nainen vaihdevuosissa yleensä akateemisesti koulutettu, aikaa takertua mitättömiin asioihin , oma elämä hukassa.Silti toisten mielipiteissä ja elää sitä tyhjää elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 00:30

Se mikälieonkaannimeltään ominaisuus kun arvostelija ei ole itsensä kanssa tasapainossa ja projisoi omia ongelmiaan toiseen. Eli ei hyväksy itseään eikä kykene sitten hyväksymään toistakaan.