Jotenkin herää (ihana) mielikuva, että olisi kovin naisvoittoinen - tämäkin Napsu; onko näin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2009 - 11:04

Naisia taitaapi olla enemmän ja siis kaikki meidän napsumiehet pysykää mukana, tarvitaan teitä ja miehistä näkökulmaa!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2009 - 09:25

Minustakin tuntuu siltä,et naiset vastailee useimmin miunkin kysymyksiin,on siellä kyllä muutamia miehiäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 09:48

Naisia yleensäkkin enemmän suomessa,taitaa olla enemmän koko maapallolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 10:06

Joo olen kyllä samaamieltä!! Naisia tuntuu ainakin nimimerkeissä olevan enemmin aktiivisina. Anonyymeistä ei tiedä sitten kuin sillä puolen on tilanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.02.2009 - 10:29

ei pidä paikkaansa. miehet vaan on töissä suurimman ajan vrk.sta. illalla miesvoittoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 10:32

Luulen,että aika tasapuolisesti kumpiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.02.2009 - 11:25

no jos jotain pitää päätellä napsun top 10 pistesijoilla olevien nimimerkeistä niin olisi vahvasti erimieltä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.02.2009 - 11:44

Näin se on, että naiset enemmistönä. Nyt kampanja päälle, että saadaan tänne myös miehiä. Heiltä saa arvokasta tietoa tuollaisiin teknisimpiin asioihin., ja mikäs onhan miehet muutenkin mukavia. Pysykää vaan linjoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 13:08

Voitto on aina voitto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 14:19

taitaa olla eniten kissoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 15:16

akkavalta ja kotieläimiäkin enemmän kuin äijiä, minkäs teet niin se menee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 17:08

juu tällä on 2 kisua jotka aina vällilä ottaa kantaa emänän kirjoituksiin hyppimällä läppärin päälle, no huomiotahan ne kerjää...juu naisia on kyllä minustakin enemmän..joten hopi hopi miehet , hakekaapa kaverit tänne napsuun...saatais etes tasan tämäkin homma....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 17:24

Voipi olla,enpäs ole huomannut.Ajatellut vain,että kylläpäs iso osa kirjoittajista on fiksuja ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 18:57

on.. melkein kaikki on naisia jotka vastaa mun kysymyksiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:09

Ja vielä "kissanaisia". Melkein jokaisella tuntuu olevan kissa tai kaks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 23:27

nainen ole.. laske siit:)

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 26.02.2009 - 15:54

En ole ajatellutkaan koko asiaa, en edes tiedä suurimmasta osasta porukkaa kumpaa sukupuolta edustaa, nimimerkistä päättelen kuulostaako se mieheltä vai naiselta ja ehkä myös kirjoitustavastakin. Itse olen nainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 00:37

Mitä väliä sillä on kun tämähän on netti?