Vieras
Kysytty: 25.02.2009 - 08:49

miksi kamppajakoodeilla ei voi enää saada lisää ilmais huutoja kun on jo rekisteröinynyt fisu huutoon jos muut palvelun tarjoojat

sitä sinulle tajoavat ilmaiseksi.????

 
  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Käyttäjien valitsema paras vastaus

Vastattu: 25.02.2009 - 10:32

houkuttimet on houkuttimia, niillä on tarkoitus koukuttaa

(ei maailmassa ole mitään ilmaista)


  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2009 - 10:11

Siis mitä? Mikä on kamppajakoodi??


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 10:33

Ne ovat houkuttimia ja muista:mikään ei ole ilmaista tässä maailmassa.


  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.02.2009 - 11:49

Se on vähän niin kuin olisit naimisissa. Kun sulla on jo yksi vaimo, niin ei sitä juosta enää toisten kanssa.


  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 25.02.2009 - 13:33

Se on kyllä niin rosvoussivusto, ei kannata tutustua edes!


  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 15:46

tarjouksilla tutuksi ja sitten rahastus, sehän näissä on ideana


  Ilmoita asiaton vastaus
Tämä kysymys on suljettu, mutta voit edelleen vastata siihen. Et kuitenkaan tienaa pisteitä vastauksestasi tähän kysymykseen.

Vastaa kysymykseen

Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!

Rekisteröidy

Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
You may login with either your assigned username or your e-mail address.
The password field is case sensitive.

Ohjeita vastaajalle

  1. Vastaa esitettyyn kysymykseen.
  2. Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
    Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei".
  3. Noudata Napsun sääntöjä.
  4. Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
  5. Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
  6. Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
  7. Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.
Pieni hetki, sivua ladataan.