Vaarallisimmat elossa olevat henkilöt? (Lex Nokia ei vielä voimassa, mutta muista, että isoveli valvoooo!)

Jättänemme herrainpelossa kotimaiset paitsioon?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.03.2009 - 15:47

Ne jotka ovat lakanneet itse ajattelemasta

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2009 - 09:46

Ainahan ne valvoo.Ennen papit valvo seurakuntaansa,nyt haluaa valvoa vähän jokainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 10:23

Onko joku natsirikollinen veilä elossa? Toki eivät ole enää aktiivisesti vaarallisia enää.
Terroristit tietysti, tekevät nykyajan hirmutekoja. En voi nimetä kun en tunne ketään sellaista.

Lisätty: 25.02.2009 - 10:43

Osaman porukat ovat minullakin mielessä.
Kannattaa lukea kysmys tarkkaan ja vastata sitten.. siinä vihje Gristallille. Perussuomalaiset eivät ole vaara ihmiskunnalle, heitä tarvitaan! Katkeruus pois jos epäonnistuu.

Lisätty: 25.02.2009 - 10:44

Perussuomalaisia koskeva kommentti lähinnä hymyilyttää!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 10:35

Vaarallisimmat elossa olevat ihmiset ovat Perusuomalaiset.Koska he kaikki kuuluvat järjestöön nimeltä Suomen Sisu ry,joka on aatteeltaa uusnatsistinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 10:40

Osaman Bin Laden lienee sieltä pahemmasta päästä (jos nyt sitten on elossa)

_________

Gristalli ei taaskaan lukenut mitä kysyjä sanoi , ei kotimaisia, ja toisekseen katkeruuttasi Perussuomalaisia kohtaan ollaan jo kuultu tarpeeksi, kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 11:26

Osaman Bin Laden ja muut terroristit,uusnatsit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.02.2009 - 11:53

Tuollahan noita juoksee vapaana kaikenlaisia hihhuleita.
Varmaankin itäisen maapallon vuoristoissa asustaa kokonaisia terrorikyliä kaikkine Bin Ladeneineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 13:10

Köyhille naurava valtiovarainkomissaari siilijärveltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 14:28

rambo varmaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 17:11

kyl ne ne terroristit ovat, kun soluttautuu jo joka paikkaan...saapas nähä, milloin kahan täälläkin räjähtää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 17:44

Vaarallisimmat henkilöt ?
Kysymykseen on varsin vaikeaa antaa oikeaa vastausta.
Mielestäni tällaisia henkilöitä ovat esim. sivullisten ja muiden asiaankuulumattomien hengen vaarantavat terroristit. Heidän motiiveistaan ei aina saa edes selvää.
Osalle tuntuu olevan tärkeintä ihmisten räjäyttely, ei ehkä niinkään aatteen palo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:12

Talebaanit ja muut sissit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 21:06

Eiköhän nuo tiedossa olevat ole luupinalla...
Vaarallisin taitaa olla se jota ei viellä tunneta, etenkin kun miettii mitä täällä tapahtui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 00:38

Meille vaarallisimmat taitaa olla tuossa itäpuolella.