Pidätkö näkkileivästä ja hapankorpuista?Minulta oli pitkään unohduksissa nämä herkut,nyt ostettiin ja kyllä on hyvää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 21:46

Hapankorput ja näkkileivät kuuluvat jokapäiväiseen ruokavalioon.

Suosikkeja, joita kannattaa kokeilla :
Ryvita Sunflower Seeds & Oats (ohut ja rapea näkkileipä)
Vaasan Rapeat Monivilja hapankorput

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 21:42

Hyvää on tosiaan. Ja hapankorppuun tulee ihan hinku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:47

Niitä tulee ajoittan syötyä. Juustoa ja tuoretta kurkkua päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:49

toki , keittoruuat jopa huutaa näkkärii...on minun mielipiteeni....jota ilman en vois olla..eli näkkäri on hyvää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:50

Välillä tulee oikein himo.Paketillinen meinaa mennä ihan kokonaan.Molemmat erittäin hyviä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2009 - 21:51

On niitä melkein jatkuvasti paketti molempia. Tuoreen kurkun kanssa tosi hyvää. Ja joskus laitan mätitahnaa. Se onkin sitten jo tosi, tosi, tosi hyvää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 22:22

Hapankorppuja on aina.
Oululaisen hapankorput ja juustosiivu päälle niin avot!
(Oululainenhan on se ainut oikea...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 22:34

pientä pyöreetä tulee nakerrettua aika säännöllisesti, etten sanoisi päivittäin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 22:46

Joo,mutta en vain voi täällä jatkuvasti nauttia, kun tulee vain silloin tällöin kauppaan, valitettavasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 23:02

Hapankorppu ja lohipasteijaa päälle.Niitä on kiva nakerrella TV:tä katsellessa.On hyvää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 00:27

Eipä oo tullu syötyää kymmeneen vuoteen. Ehkä olis aika taas kokeilla, tietty rupee vaan meneen margariinia tuplasti enemmän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 00:55

Pysy arinarukiissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 04:21

olen kasvanut eroon molemmista,,joskus syön näkkileipää,,hapankorpuista en pidä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 05:40

Keittoruokien kanssa syön kumpaa sattuu kotona olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 08:02

molemmat on jäänyt pois jostain kumman syystä, ihan hyviä ovat, mutta kuitenkin koko murustelu ja rapsuttelu on unohtunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 09:11

Pidän vaikka ostamme niitä harvoin ,toisinaan aina ,toisinaan jopa vuosi väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 10:15

En voi syödä ko. tuotteita, en edes muista miltä hapankorppu maistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 10:41

Kyllä pidän.Kovasti,mutta nyt yritän välttää niitä,koska painoa pitäisi saada alas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 11:02

Molempia syön koska vatsa ei oikein siedä tuoretta ruisleipää, valitettavasti. Meripoika-näkkäri on tosi hyvää.

Lisätty: 25.02.2009 - 15:57

Näkkärini päälle laitan joskus maksamakkaraa+suolakurkkuja, nam, tai grillattua broileria pikku paloina, nam.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 25.02.2009 - 13:34

halpaa ja kevyttä herkkua. tykkään ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 14:00

silloin tällöin niihin tulee oikein himo ja tällä hetkellä se himo on päällä :). näkkärin päälle kun laittaa vielä maksamakkaraa ja juustoa nii "nami nami"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 16:31

Pari kertaa vuodessa tuo hapankorppumania iskee, muulloin meil aina Pieni pyöreä näkkileipä (joka päivä), sopii iltapalaks, välipalaks ja on terveellistäki (kuituja sun muita). Pienen pyöreen näkkärin päälle sitten milloin minkäkin 'puutteen' ajamana; pohjalle margariinia, maksamakkaraa, ohutta meetvurstia, tomaattia, raakaa sipulia, tuore/maustekurkkua, tomskua, tuorejuustoa, savujuustoa, tavallista juustoa, tai pelkästään vaikkapa persiljasilppua, lenkkimakkaraa, sinappia, tai vaikkapa pelkkää sinappia... noo, eihän tää lista lopu, ellen mä tee tästä loppua, tosin ei tätä koko vuorta sitten kerralla sen näkkärin päällee, näillä mennään.
Tänään siirryin vaaleasta paahtoleivästä aamukahvin kanssa Vaasan ruisleipään, jonka voi paahtaa, ja kas nälkä pysyy kauemmin loitolla, voishan sitä näkkäriikin tietty kokeilla sen aamukahveenkin kanssa...

Lähteet:
maiskis..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 17:39

Hyviä ovat molemmat,hapankorput ja tosi kypsä homejuusto päälle ,kyllä vie kielen mennessään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:19

Näkkäriä nakerrellaan meillä säännöllisesti iltateellä. Hapankorppuja otan matkaan ulkomaanmatkoillekkin paketillisen. Lapsille ei alkupäivinä muu kelpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 20:33

kumpainenkin hyviä rouskuteltavia. nam

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 20:58

Kyllä joka päivä niitä raksuttelen, hapankorpun päälle juustoa yleensä laitan, näkkilevän päälle kurkkua ja salaattia.
Suosittelen.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 23:25

pidän:) paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 00:43

Ylhäistenleipää löytyy kaapista. Se on näkkärien kunkku!