millainen sää comojärvellä viikolla 42? veden lämpötila? pääseekö suoraan Bergamon kentältä yleisillä kulkuneuvoilla?

suunnitelmissa telttaretki jollekin comoa ympäröivistä lukuisista leirintäalueista

Avainsanat: como italia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 21:42

Katso :
Napsu - Sää - Maailman sää - Sää Como

Sieltä myös muuta tietoa kohteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 22:54

Lokakuun puoliväli on vielä suomalaisittain ihan kesäistä sään puolesta, lämpötilat voivat vaihdella siellä 10-20 C välillä ja aina välillä vähän sataa ripsauttaakin. Tarkemmin säätä kannattaa tutkailla sitten lähempänä matka-ajankohtaa.

Eiköhän siihen kulkemiseen löydy vinkkiä tuosta:

From Bergamo Orio al Serio Airport (www.sacbo.it/)

A) You can reach Bergamo railway station by bus (ZANI line) from the airport. The bus stops at bus stop no. 12 at the nearby bus station.

From Monday to Saturday: 40 daily trips from 06:20 to 00:20
Sunday: 27 daily trips from 7:40 to 00:00.

From the Bergamo railway station, catch a train to Como (check the www.trenitalia.com/ website)

B) Taxi from Bergamo – Orio al Serio airport to Como (approx. 1.30 h.; please ask the fare to the taxi-driver before leaving!).

villaolmo.mib.infn.it/How_to-reach.htm