Oletko joutunut selvittelemään toisten riitoja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 20:43

kyllä ja yleensä kun ystäväni ovat riidoissa he kertovat siitä ensimmäisenä minulle.. oon joku terapeutti :'D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 20:42

Tuhannesti ja joka kerta saanut lisää vihamiehiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2009 - 20:43

Olen joskus vähän yritellyt, mutta siinä joutuu itse mukaan siihen riitaan. Joten en puutu, en pukahda. Yleensä poistun paikalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 20:47

joskus olen siihen erehtynyt, parempi vain hoitaa omat asiat. Kerrankin asianomaiset yksissätuumin käänsivät kelkkansa minua vastaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 20:47

Yritän parhaani mukaan välttää tilanteita joissa voisi joutua välikädeksi. Jokainen selvittäkööt omat riitansa. Parempi olla sekaantumatta liikoja toisten asioihin, omissakin tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 20:53

Yritän olla puuttumatta. Pyydettäessä joskus ollut "erotuomarina".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:00

Välillä siihen tilanteeseen joutuu,aika epäkiitollinen tehtävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:12

vältän kuin ruttoa semmottia juttuja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:39

joskus joutuu tälläseenkin mukaan, mutta parasta olla solidaarinen, joten olla puuttumati siihen harkkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:48

Työpaikassani minua pyydettiin olemaan välimiehenä ja välittämään viestejä kahden riitapukarin välillä. Vaadittua anteeksipyyntöä ei esitetty ja tilanne ei lauennut.

Muuten annan toisten setviä sotkunsa itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 23:16

En ole moiseen ryhtynyt joskus on on ollut tarpeeksi selvittelemistä omissakin asioissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 00:14

Kyllä olen joutunut, mutta ei ole kiitollista hommaa. Parempi pysyä omassa lestissään ja antta muiden riidellä keskenään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 00:30

Joo ikävä kyllä mutta jo niin monen kerran jälkeen olen todennut että parempi ihmisten selvittää omat sotkunsa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 00:58

Suuri osa työtäni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 05:02

en,toivoottavasti ei tarvitse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 07:18

En halua puuttua toisten riitoihin , jälkeenpäin voi tulla harmia itselle jos puuttuu riitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 09:02

Olen tasan yhden kerran ja saanut turpaani ,että hampaat roisku,voit pohtia miksi jäi ainoaan kertaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 10:10

Kyllä myös pelkkiä henkilöiden välisiä, "outoja" ristiriitoja silloin tällöin (luottamustehtävän merkeissä). Asioita ja niistä syntyneitä ristiriitoja on helpompi ja älykkäämpi selvitellä kuin kiistoja liittyen aiheeseen "en tykkää susta, en leiki kanssasi"..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 10:47

Useita kertoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 25.02.2009 - 13:37

Kyllä sitä välikätenä on joskus toiminut. Parempi kun selvittää itse vain omat riitansa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 20:38

olen muutamia kertoja. yhden kerran taju lähti...en enää nykyään ole joutunut selvittelemään toisten riitoja..tietystä syystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2009 - 17:01

Oon kans joutunut moneen otteeseen ns "välikädeks".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 00:45

Lasten ja niissäkin on tarpeeksi kestämistä.