Kuinkas napsulaisille maistuu kuninkaalliset häät naapurimaassa?

Victoria ja Daniel julkaisi kihlauksensa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 20:15

Innolla odotan, edelliset sellaset, joist inostuin/olin haltioissain oli Dianan (ja mikä lienee ukkelin, heh) häät.. ai niin saarleshan se oli... sillon 80-luvulla... toivotaan, jot ois yht hienot ja prameet, mutten yhtä surullista loppua kuitenkaan toivo, vaan jot menöö sillain kun silvial ja kallelkii (vaik onhan heitilkii, niinku kaikis avioliitois, säröi ollunna, mut on osannu hoitaa ne suht koht fiinisti, näin ruottalaisittain sanoen), Eli toivotan näille nuorille Onnea koko sydämestäin ... pitkälle yhteiselle taipaleelleen

Ai niin, vastaus kysymykseen; maistuuuu

Kysyjän kommentti

Kyllähän kuninkaalliset osaa pitää loistavia juhlia, mielenkiintoisia!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 19:57

Maistuupa hyvinkin,mie rakastan jus kuninkaallisia häitä,mie on just sellanen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 20:22

No mie huokasin helepotuksesta, kun luulin Victorian jäävän naimatta. Maistuis varmaan mullekin ne kuninkaalliset herkut. Ihan oikeesti eipä paljoa kiinnosta koko juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2009 - 20:27

Niihin on reipas vuosi nyt aikaa, että jos paikalla olen, niin katson tietenkin. Kyllähän ne televisioidaan kuitenkin. Pääsee telkkarin välityksellä hienoihin häihin, kun ei muuten. Siis maistuu minullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 20:48

Joo ne on hieno juttu
(akkaväki pysyy tiukasti telkun eessä eikä mua komentele kukaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 20:54

Pikku tyttönä tykkäsin prinsessa jutuista,ja katselin myös Dianan häät aikanaan,enään ei kovin jaksa innostaa.Onnea joka tapauksessa kihlaparille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:11

sanoisin vaan jotta, jo oli aikakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:12

Kyllähän niitä milellään seuraa,kun tulee ajankohtaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:59

ootetaan ja katsotaan, voipas olla , et ei mitään katsottavaa tulekkaan..!! elämä on niin epävakaata tuollakin saralla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 23:19

No mikä ettei.Onhan nuo jo jahkailleet varmaan riittävän pitkään kokeillakseen mitä se avio-onni on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 01:00

Ei tule kutsua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 05:09

ahaa,,kallen tyttö menee siis naimisiin,,kalle oli viikko sitten täällä ei puhunut sellaisesta mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 05:43

Kyllä ne pitää katsoa, pidän Ruotsin kuninkaallisista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 08:51

Mulle ihan sama,en ole kovin kiinnostunut noista aiheista.Tämä tasavalta ihan hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 08:57

Saattaa olla että järjestän itseni Ruotsiin silloin! Positiivinen asia.

Lisätty: 25.02.2009 - 10:21

Ruotsin kunakaallinen perhe on lajissaan onnistunut, arvostan heitä. Liitolle täytyy tulla sekä kuninkaan että hallituksen hyväksyntä, siitä syystä varmaan asiaa on pohdittu noinkin pitkää mutta sehän on vain hyväksi.
Tavisten liitot kariutuvat usein juuri siitä syystä että on menty yhteen tunetamatta toista ja myös ajatellen että pääseehän siitä eroon jos ei yhteiselo miellytä.
Kaikkea hyvää vain heille.

Lisätty: 25.02.2009 - 12:48

...kuninkaallinen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 02:08

Siniveri ohenee, äiti kisaopas ja ukko bodaajien treenari. Sitä paitsi pikkuveli oli oikea kruununperillinen vielä syntyessään; feministit jyräs Vicki-paran kansankodin tulevaksi keulakuvaksi... tietää hovin menoa... ennen vuotta 2589.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 00:46

Hyvin maistuu. :) Niihin vaan on vielä aikaa.