auton rekkari UIB-??? punainen Seat Toledo oli kolarissa sunnuntaina,asuu Vantaalla.

JÄI SAAMATTA HÄNEN NIMESSÄ,KOSKA ITE OLIN KOLARISSA MUKANA,HÄNEN PITI OTTAA YHTEYTTÄ,ON KAIKKI TIEDOT MULTA..MUN ITSENI PITÄÄ SAADA VAKUUTUSYHTIÖN KANSSA SAADA HOMMAA ETEENPÄIN.hÄNEN PITI SOITELLA MULLE EI OLE KUULUNU MITÄÄN.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 20:59

Mene omaan vakuutusyhtiöösi käymään ja tee ilmoitus noilla tiedoillasi, kyllä ne auttaa selvittämään ja hoitaa asiaa eteenpäin, ja käy näyttämässä autoasi vahinkotarkastajalle.

Liikennevakuutuskeskuksen ja oman vakuutusyhtiösi sivuilta löytyy tietoa ja ilmoituskaavakkeita.
Joko Vahinkoilmoitus tai Sähköisesti täytettävä vahinkoilmoitus tai
Tuntemattoman ajoneuvon aiheuttaman henkilövahingon vahinkoilmoituslomake
Liikennevakuutuskeskus
www.autokorjaus.fi/asp/syste...mp;C=22810

Autossa kannattaa aina pitää mukana Vahinkoilmoituskaavake, ja täyttää se yhdessä ainakin pääosin heti vahinkopaikalla, tärkeätä olisi saada piirroskuva tapahtumasta ja vastapuolelta kirjallinen myöntyminen syyllisyydestä sekä henkilötiedot ja allekirjoitukset.

Lähteet:
www.autokorjaus.fi/asp/syste...mp;C=22808

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.02.2009 - 18:21

Luulisi selviävän rekisterikeskuksen kautta. Olisi pitänyt pyytää poliisi paikalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 19:17

ARK tai poliisi, luulisi jo noillakin tiedoilla löytyvän jos ei itse halua ottaa yhteyttä sovitusti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 20:36

Aina kannattaisi kutsua poliisi paikalle. Ei joutuisi tällaiseen kiusalliseen tilanteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 20:43

Käänny ihmeessä poliisin puoleen. Voi olla ettei toinen autoilija koskaan tule ottamaan yhteyttä ja jäät "nuolemaan näppejäsi". Poliisin kautta voit yrittää selvittää vastapuolen, sitä tietoa tarvitaan jo vakuutuksenkin takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 20:45

Olisi pitänyt ottaa myös hänen henkilötietonsa tai kutsua poliisit paikalle, vaikka olisi saanut sakkojakin. Autorekisterikeskuksesta saa selville auton omistajan.
Tee poliisi-ilmoitus ellei muu auta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:10

poliisisetä auttaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 00:13

Kolareissa aina ilmoitus poliisille ellei (syyllinen) vastapuoli anna kahisevaa todella tuntuvaa summaa. Kunnon mällissä on tietysti vaikea arvioida tilanteen vakavuutta, mutta jos hajoaa vaan vilkut niin käteinen on kaikille helpoin ratkaisu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.03.2009 - 15:59

viranomaisasia, viranomainen hoitaa pyynnöstä etsinnän