Kuulin uutisista pätkän taas,uusi ampuminenko?ei löytynyt otsikoista mitään,ei taida enään hetkauttaa kovin?

Lisätty: 24.02.2009 - 18:08

Kyllä,se minuakin hetkauttaa,ihmettilin vaan ,ettei uutisoida enempää

Avainsanat: radiosta tänään ampuminenko? radiosta tänään ampuminenko?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 19:20

Poliisi etsii Kempeleessä Pohjois-Pohjanmaalla nuorta miestä, joka ryösti aseen kanssa Siwa-kaupan tiistaina ennen puoltapäivää. Aseella myyjää uhannut mies sai mukaansa pienen summan rahaa ja pakeni paikalta. Ryöstö tapahtui Niittyrannantiellä sijaitsevassa Siwassa kello 11.23. Komisario Jussi Huhtela Oulun poliisin tilannekeskuksesta kertoo, että sama mies yritti ensin ryöstää pankkia Ollilantiellä Kempeleessä. Nordean konttoriin sisälle mennyt mies ei kuitenkaan ottanut asetta esille pankissa, eikä saanut saalista mukaansa. (IL)

Kysyjän kommentti

Selkeää,"inffoa".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 17:52

Kyllä sellaiset uutiset hetkauttaa.Nämä kaikki tapahtumat kertovat ihmisten pahoinvoinnista meidän "hyvinvointi"valtiossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2009 - 18:19

Koskikohan se uutinen sitä Oulaisten ammuskelua. Siitä oli Ilta-Sanomissa juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:10

en ole kuullut..;(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:25

En ole vielä lukenut mistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 22:05

toki se hetkauttaa, kun kuulee että on aseet ym..mukana ja nyt jo luulen että tuon teon tekijäkin jo on kiinni.hetkauttaa ainakin minua..puolustautumaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 01:01

Ohi meni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 05:12

en ole kuullut,,sanoivat noin 50 suomalaista kuoli täällä viime vuonna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 08:43

Meni varmaan ohi ja siihen jotenkin turtuu,jos vähänväliä tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 08:55

Pelottaa koska itse mahdollisesti joutuu tahtomattaan rikoksen kohteeksi. Tuo sensijaan kyllästyyttää kun puhutaan koko ajan suomalaisten pahoinvoinnista. Siitä ei kannata osoittaa sormella ketään.