Vettä,kasvis- tai lihaliemikuutio,vehnäjauhoja,homejuustoa,persiljaa,kermaa,marjoja,perunajauhoa,sokeria. Mitä valmistaisit??

Lisätty: 24.02.2009 - 17:41

En tiedä näkyikö kaikki aineet, mut lopussa lukee, että kermaa,marjoja, perunajauhoa, sokeria.

Lisätty: 24.02.2009 - 19:44

Siis eturuoka ja jälkkäri.

Avainsanat: ohje valmistus perusaineet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 19:22

Kermainen juustokeitto ja lakkakiisseli jälkkäriksi, nam!

Kysyjän kommentti

Hyviä ehdotuksia tuli...piirakkaa joku tekisi, hm. mikäpäs siinä. Aineet olivat kuitenkin kermaiseen aurajuustokeittoon ja marjakiisseliin. Vastauksesi osui oikeaan, onnea ja kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 17:34

Aurajuustokeittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 17:41

Jos spakettia löytyy talosta myös, niin näistä aineksista oiva ja helppo kastike sille.

Ei näkynyt loppua äsken, nyt kun laitoit niin näin; eli marjoista perunajauhoista ja sokerista jkl kiisselin väsäisin jälkkäriks.. njami..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 17:47

Vaikuttaa aika mehevän piiran aineilta,jotain kohotus ainetta,kyllä kaipaisin lisäksi ja sokeria käyttäisin vain aavistuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 17:53

Joo tosi juttu koivunsisar, muistan joskus syönneeni piiraan joka oli tehty juuri noista eväistä

Lisätty: 24.02.2009 - 23:11

lisäyksistä huolimatta, kaikki pyttyyn ja uuniin ja hyvä piirakka tulee, kokeilkaa vaikka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2009 - 18:03

Jos nuo ympätään kaikki samaan ruokaan, niin syömättä jäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 20:18

Homejuusto-keitto. Jälkiruuaksi kiisseliä. Ihan hyvät murkinat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:09

juustokeiton ja marjakiisselin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:21

Ehkä pastakastike homejuustosta,tai keitto päälle persiljaa koristeeksi,sitten varmaan kiisseli marjoista,kermavaahtoa päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:34

Pohjalaisittain klimppisoppaa ja piirakkaa jälkkäriksi.
Lisää vesi-kermaseokseen vehnäjauhoja sakeammaksi kuin lättytaikina - ei toki kivikovaksi.
Pudottele siitä nokareita poreilevaan kasvisliemeen ja anna kiehua niin että "pastapallot" nousevat kypsinä pinnalle. Lisää joukkoon vähän Auraa ja pinnalle persiljaa. Hyvää.
Piirakkaa ja kermavaahtoa jälkkärinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 05:14

sanoisin kuullostaa ei terveellistä syötävää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 10:16

En mitään koska vehnäjauho on minulta kielletty.Marjoista tekisin toki hyvää kiisseliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 19:31

Ves, liemikuutio, homejuusto ja persilja keitoksi, vehnäjauhoista vähän suurusta siihen.aitaa tulla aika suolasta.
Perunajauhot marjat kiisseliksi ja kermaa vatkattuna päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 00:50

En tiedä, mutta persilja on hyvää. :)