Olet siellä Vietnamissa ja elossa kadun ylityksestä. Tarjoilija tuo eteesi Chia giot ja kipollisen Nuoc mamia. Mitä syöt ja miten?

Lisätty: 24.02.2009 - 16:29

Mielikuvitustakin saa käyttää.

Avainsanat: herkku täytteet kastike

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 19:04

Kääryleet syön aina sormin ja kalakastike jää kippoonsa koskemattomana.

Kysyjän kommentti

Kyseessä on kevätrullat. Pehmeän riisipaperin sisällä erilaisia täytteitä esim.katkarapuja, possua,vihanneksia jne. Sitten nämä friteeratut rullat dipataan kalakastikkeeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 16:35

Tikuilla siellä kait syövät niinkuin muuallakin Aasiassa.

Nuoc mam - kalakastiketta
wanderingchopsticks.blogspot...sauce.html

en kyllä löytänyt tuota Chai giot`tia. Olisiko jotain kääryleitä, possua kanaa tai kalaa?

Mutta jos olisit kysyny "Bia Hoi" olisin heti tiennyt, oluttahan se ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 16:48

Hyvä että hengissä just ja just selvittiin tosta kadunylityksestä,tuskin pystyn nielemään palaakaan,eli en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 17:33

Syömäpuikolla ja kastike hörpätään kulhosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2009 - 17:59

Mie odotan vielä tilaisuutta siihen kadun ylitykseen, joten en ole vielä sinne ravontolaan päässyt. Odotelkaa, tulen myöhemmällä, jos tuo liikenne rauhoittuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 08:06

kääryleet kumina hyviä,kalakastike ei,,,aamupalaksi katukeittiöstä kaalikeittoa ,ja iltapalaksi täytetty leipä iltatorilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 08:37

Luultavasti en eksy koskaan vietnamiin.muitakin minun suunnittelemia matkoja paljon tekemättä.