Onko sinua ahdisteltu seksuaalisesti ja onko pomosi yrittänyt iskeä sinut työpaikallasi.

Silloinkun minä olin nuori ja nätti,molempia on tapahtunut,se tais olla aika yleistäkin siihen aikaan,mutta sitä ei kyllä pidetty seksuaalisena häirintänä,tuskin sellaista sanaa oli keksittykään,tais kyllä vähän imarrellakkin,ohhoh oli sekin sellasta aikaa,et oksat pois.Käviköhän tässä nyt silleen,että muistot kultautui

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 15:16

ei vaikka kuinka olen sitä odottanut ja unta nähnyt

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 15:20

Nuorena tyttönä tarjoilutöitä tehdessäni,täytyi hyvin osata väistellä loppuillasta asiakkaiden käsiä,työkavereiden tahi pomojen puolelta ei häirintää esiintynyt,toki joitain romansseja syntyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 15:35

Pomo tais ihastua minnuun nuorempana ollessani. Piti sitte nätisti yrittää sille sannoo, etten oo kiinnostunu. Oli naimisissa ja kaikkee!!!! Hankalaa oli hetken aikaa, kun tikustaki asian teki ja tuli työhuoneeseeni. Pomo ressukka. Ihan ok tyyppi muuten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 16:05

Ei aika mennyt koskaan palaa...se nuoruus. Yhden ison kaupan päällikkö isketteli kovasti. Tulosta en kerro..heh, heh. Kyllähän sitä vuosien varrella joskus vipinääkin oli, mutta eipä ole traumoja jäänyt. Puhumalla aina on selvinnyt ja huumorilla myös. Nykyajan ihmiset ottavat kaiken liian tosissaan tai eivät osaa napakasti lopettaa häiriköintiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 17:04

Eipä ole ketään niin puutteessa ollutta kohdalle eksynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 17:35

Ei ole koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2009 - 18:25

On sitä kaikkea tapahtunut menneinä aikoina, mutta ehkäpä jätän ne täällä kertomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 20:24

Flirttailua lähinnä.
Muutamassa pikkujoulussa on mopo ns. karannut käsistä parilla henkilöllä.
Joskus tuntuu että humalainen naispomo on paljon kiimaisempi kuin miespomo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 20:51

työpaikan pikkujoulussa muutama vuosi sitten, hassustihan siinä sitten kävi ja pari vuotta sitten luimisteltiin työmaalla toisiamme vältellen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 23:15

Ainoastaan naispomot, sen kestin kuin mies itkuun purskahtamatta, traumoja tuli vasta kun yritykset harvenivat : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 00:35

Joo eiköhän sitä enemmänkin oo eläny siinä toivossa että jotain häirintää vielä tulis, aika hiljasta taitaa olla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 01:03

Sitähän se on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 08:33

Ei sitten ikinä vaikka olen sitä otottanut koko ikäni.Nähnyt päivä unia siitä,sekä yö unia mutta mitään tällästä ei tapahtunut,toive ei toteutunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 10:34

Kyllä esimieheni on aikoinaan sekoittanut päänsä takiani! Ja nykyisellä työpaikalla myös eräs komea herrasmies, olin itsekin asiassa mukana.. mutta mitään mautonta ei ole tapahtunut, sellaista jota saisi katua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 20:32

No enpä voi kehua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2009 - 09:17

Sanallisesti useinkin mutta imarteluna mä sen otan en ahdisteluna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 00:51

Ei ole. Nyt ei enää ole siitä pelkoakaan kun olen jo niin vanha. :P