Onko sinua uhkailtu väkivallalla työpaikallasi,tai työ matkallasi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 08:49

Taannoin minulla oli häiriintynyt asiakas, tein ilmoituksen työsuojelupäällikölle ja varmennettiin hälytyssysteemit. Ei kuitenkaan tullut enää häiritsemään, ei varmaan kyennyt siihen.

Kysyjän kommentti

Paras vastus,varmasti pelottava kokemus sinulle,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 09:13

Ei ole koskaan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 09:18

Eipä ole niin uhkarohkeaa tai umpihullua kohdalleni sattunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 09:28

En ole joutunut uhriksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 09:45

Joskus kauan sitten työskennellessäni ravintola-alalla. Humalaiset asiakkaat saattoivat olla yllättäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2009 - 10:52

Enpä muista tapahtuneen sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 10:56

No, fyysisesti ei ole kimppuun käyty. Kerran asiakas auskultoidessani Jyväskylässä taputti pyllylle ja pyysi kahville. Se aiheutti hyväntahtoista närää viran varsinaisen hoitajan kanssa...."kun mua ei ole kukaan koskaan pyytänyt vaikka olen ollut parikymmentä vuotta tässä." Sehän olisi nykyajan tyylin mukaan seksuaalista häirintää. Mutta tunnustan; olin pollea.

Henkistä väkivaltaa suunsoiton muodossa sain kuulla päivittäin. Sain ensimmäisenä luukulla olevana kuulla ja kärsiä työtoverieni tekemistä "töppäyksistä". Mutta siihen tottui...ja minähän oli vain "tyttö", jolle piti rautalangasta vääntää malli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 11:38

Ei väkivaltaa, mutta joku häiriintynyt kävi työpaikalla pussaamassa ja kourimassa kaikkia naisia. Ällöttävää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 14:15

Aikaisemmassa työssä huumehörhöt joskus vähän uhkailivat, mutta onneksi ei mitään sattunut, kun osasi käsitellä asiakasta oikein.
Tässä nykyisessä työssä on muutamia dementoituneita miespotilaita jotka saattavat lyödä nyrkillä, potkia, puristaa jne. heidät on käsiteltävä ja torjuttava ammattimaisin keinoin. pieniä mustelmia on tietenkin joskus tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 14:45

Silloin aikoinaan (opiskeluaikoina) kun olin Alkon ruuhka-apulaisena, joskus myyntineuvottelut meni vähän uhkailun puolelle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 17:07

Ei ole, ellei koulukiusaamista lasketa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 17:54

Sairaalatyössä agressiiviset juopohullut uhkailevat,kun eivät saa tarpeeksi rauhoittavia.Joskus yrittävät todella käydä kimpuun ja pitää soittaa apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 18:00

Onneksi ei koskaan ole uhkailtu millään tavalla työpaikallani/ työmatkalla, puh ja huh siitä.. Olen kyllä puolet työajastani ulkona että silloin voi sattua ja tapahtua mitä vain, mutta puuta koputtaen mä toivon että niin ei kävis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 18:41

Meillä oli henkisesti sairas ukko töissä joka uhkaili kaikkia.
Kulki jopa vapaa-ajalla joidenkin perässä.
Jäi kuitenkin aina puhe asteelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:04

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 00:58

Liikenteessä on monta kertaa ollut selvä uhkaus autoilijan taholta. Kun ylittää suojatietä ja auto tulee toiselta kadulta siihen kaasuttelemaan viereen, tulee mieleen montakin ajatusta.