miten täältä napsusta saa omat tiedot pois

Avainsanat: haluaisin lopettaa napsuilun siirtyisin anonyymeihin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 11:20

Älä nyt leikistä suutu, vaikka välillä hatuttaakin nuo sn. anonyymit, joihin itse haluut kanssa, mutta ole mukana vaan!

Kysyjän kommentti

yritetään kestää

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 07:14

Ei kai mitenkään,haluatko pois napsusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2009 - 08:33

Laitat vain ylläpitoon käskyn poistaa kaikki tietosi.
Niin minäkin tein maanantaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 10:02

Ainoastaan ylläpidolla on työkalut moiseen operaatioon,
(mistä moinen päätös)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 10:34

Kyllä anonyyminäkin voi olla tunnistettavissa. Jokaisella on oma tunnistettavissa oleva tyylinsä kirjoittaa ja ilmaista itseänsä.

Hauskin tapaus näitten nimimerkkien kanssa on ollut kun eräs ihminen käytti noin toistakymmentä nimeä samalla foorumilla. Hän oli kaikkitietävä ristikonratkaisija, välillä riitaa haastava tosikko, sovittelija jne. välillä hän riiteli itsensäkin kanssa.. Ylläpito rupesi epäilemään kirjoitusvirheestä, joka toistui päähahmon testistä, nimimerkin oikeellisuutta ja lopuksihan ip-osoite selvitti ketkä kaikki nimimerkit kirjoittivat samasta osoitteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2009 - 12:44

tervetuloa anonyymeihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 20:30

Anonyymeihin voit liittyä ilman tietojesi poistamista.
Et vain rekisteröidy sisään ja örvellät anona,
kyllä ihmiset munkin unohtavat tuota pikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:03

ylläpito auttaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 14:21

miks ihmeessä anonyymeihin...höh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 01:04

Anonyymejä on ollut kautta aikojen. Tunnetuin anonyymien järjestöistä lienee Alcoholics Anonymous eli suomeksi Nimettömät Alkoholistit. Jos anonyymiys on tarpeellista niin siitä vain.