Autoilijanapsut: -Käytättekö sujuvasti automaattivaihteita, vai onko vanhassa käsipelissä vara parempi?

Avainsanat: autoilu vaihteet automaattinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 11:51

Ehkä vanhassa vara parempi, tuntuu että käsikäyttöisillä löytää autosta vääntöä paremmin huonoissa olosuhteissa etenkin kun hevoskopissa voi olla painoa noin 2300 kg.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 00:41

Käsipelillä käsipelillä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 00:49

Kahta en vaihtaisi pois.... ja se toinen on automaattivaihteinen auto. Kun käsivaihteita käyttävä jää risteykseen vekslaamaan vaihteita, mä olen jo kaukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 00:56

kymmenen vuotta sitten lopetettiin käsipelittely, eipä tulis mieleenkään palata niihin aikoihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 02:23

Kyllä automaatti on suvereeni käytössä, vaikka nykyinen autoni onkin manuaalinen vaihteiston suhteen. SAeuraava pitää olla automaatti, sillä olen ajanut yhdellä Volvo automaatilla 380 000 kilometriä ja oli kyllä vaivatonta menoa!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 03:24

Automaatti on ollut pitkään jokapäiväisessä käytössä,enkä vaihtais.Töissäkin ajan automaatilla tai eihän meillä linja-autoja enään manuaalina olekkaan.Kesäisin tulee ajeltua avoautolla säiden salliessa siinä on manuaali.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 04:19

täällä on vasemman puoleinen liikenne,,automaatti autoon ehdoton

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 07:31

Meillä on tavalliset vaihteet autossa,sujuvasti vaihtaa mieheni vaihdetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 08:59

Kyllä manuaali on parempi,ainakin näissä olosuhteissa,tiet talvet makkaralla ja suolausta ei käytetä(hiekkaakin säästellään)
Joskus yli viistoista vuotta sitten,omistin automaatti saabin,hyvin sujui silloin,varsinkin yksi talvi,kun käsi oli paketissa pidemmän aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 09:06

Olen kyllä ajanut paljon automaatilla,mutta omat autot olleet käsivaihteisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 11:05

Edellisessä elämässä oli automaattivaihteinen, nykyään käsivaihteinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 15:37

Meillä ajellaan automaatilla ja tyytyväisiä ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 16:49

Kyllä automaatti on miellyttävä ja vaivaton.Ehdottomasti automaatti.

Lähteet:
Tarpeeksi vaindelootaa hämmentänyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 20:32

Firmassa oli automaattivaihteinen pikku volvo,
ainakaan sen perusteella en tule koskaan hankkimaan sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:03

manuaali on ja hyvin riittää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 14:23

on tullu kokeiltua automaattia ja ihan jees, mutta taitaa tuo käsipeli systeemi olla se oma juttu..en tiiä sit ,jos olis koko ajan käytössä automaatti..voishan siihen koukkuun jäädä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2009 - 19:54

Automaatti, vaivaton ja oikein mukava käyttää.