Oletko saanut voittoja arvonnoissa tai muissa vastaavissa? (Itse sain tänään tietää voittaneeni kameran eräästä arvonnasta :) )

Aiemmin olen voittanut matkailuun liittyvän kirjasarjan ja kännykän.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 00:55

Onnitteluni voittosi johdosta!

Salama ei iske nähtävästi kahta kertaa samaan paikkaan. Vastahan minä viisi vuotta sitten voitin kamman. :)

Kysyjän kommentti

Vastaus oli jokseenkin huvittava joten valitsin sen parhaaksi :) Toivotan parempaa onnea tulevaisuuteen :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 00:42

Kaks euroo näytti olevan kenovoitto... siinä ne "arpajaiset" ovatkin mihin osallistun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 00:59

Joskus seitsemänkymmentä luvulla voitin Lahden messuilta farkut (Mattilan Jamekset) , sen jälkeen on tullut vähän pienempiä voittoja ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 04:22

kyllä niitä voittoja on tullut,noin kerran viikossa voitan jotain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 07:44

Pieniä keno voittoja ja kerran ässä arvasta 200 markkaa,siinä ne sit onkin.

Lisätty: 24.02.2009 - 07:46

Niin ja onnea voitostasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 08:47

Olen kyllä, matkoja olen voittanut pari kertaa. Lotossa on tullut myös, en tiedä onko se nyt varsinainen arvonta. Myyjäisistä en osta arpoja enää koska voitot ovat täyttä rihkamaa, täkynä ehkä joku herkkukori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 09:04

ässä arvasta kerran 150€ lotosta ja kenosta pikkuvoittoja,bingosta kerran kahvikaluston,12 hingelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2009 - 10:55

Yhden ainoan kerran olen voittanut, ja sekin aika mitätön voitto. Herätyskello.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 11:08

Joo olen voittanut viimes voitin torilla arvasta saunatossut, ne oli kankaasta tehty, heiti ne uuniin. Toinen voitto tuli Apu -lehdeltä, sieltä joku myyntimies soitti mulle, ensin onnitteli, kysyin mistä, no hän sanoi että olen voittanut media kyselyssä Apu -lehden vuosikerran lisäksi historia kirjan ja nahkalompakon, kiitin tietysti voitosta. No meni viikon pari lehti tuli ei muita voittoja, mutta lasku tuli, siinäkin onniteltiin minua että olen tehnyt Apulehden kestotilauksen. Sanoin että minähän olen voittanut ettei se maksa mitään, sieltä sitten sanottiin että onkin tapahtunut jokin virhe, he tarkoittivat että tilaisin lehden. Tämmöistä tapahtuu Suomessa aika paljon.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 11:22

Kyllä aina silloin tällöin on pikkuisen kolissu, mutta ei suurta. Vain suola rahaa on lotoss tai kenossa irronnut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 11:54

Voitin joskus kuusi vuotta sitten arpajaisista kakun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 11:55

Kyllä ne ovat vielä tulossa jos ovat tullakseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 13:14

Huonoa onnea peleissä, hyvää onnea rakkaudessa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 20:35

Vähissä on olleet voittoni, luulin jo ettei kukaan voita koskaan arvonnoissa mutta näköjään joku saa joskus jotain.
Tietysti jos ei ikinä osallistu mihinkään niin vaikea on voittaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 21:02

kyllä voitot kiertää minut kaukaa.. en jaksa enää mitään lappusta täyttää kun ei ja ei ja vielä kerran ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 01:08

Joskus ja silloin tällöin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 14:25

valitettavasti oon ollu niin huono onninen, ettei ole voittanut mitään:(. joskus pikku likkana voitin anttilan arvonnassa joulukinkun :D hih, mut siitä on jo valovuos aikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2009 - 01:05

Olen voittanut muutamia kertoja, mutten mitään kovin arvokasta. Mieleenpainuvimmat voitot ovat muistitikku, jalkavoide (vieläpä tosi hyvä) ja pahvilaatikollinen terveyssiteitä. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 17:03

Onnea kamerasta!

Itse en ole voittanut mitään noin suurta, mutta voitin eurolla arvonnassa 55e arvoisen maton se oli käsin tehty ja oli 2,5m pitkä +tupsut päissä.