miten ryhtyä kiertäväksi karaokevetäjäksi yksityistilaisuuksiin?

haluaisin ruveta kiertäväksi karaokevetäjäksi joka vetäisi karaokea omilla laitteilla pienissä yksityistilaiuuksissa

Avainsanat: karaoke laulaminen vetäjä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2009 - 20:16

mainosta ilmaislehdissä, kero ystäville ja laita kaupan ilm.seinälle ja miksei myös nettiin ilmoitus!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2009 - 20:18

Oma kotisivu olisi hyvä olla ja sitten vaan sana kiertämään jokaista mahdollista kanavaa pitkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 21:11

Lehtimainonta, nettimainonta sekä suusta suuhun. Paikallisissa marketeissa ilmoitustaululla mainos. Mainoskirjeet yrityksille ja yksityisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 22:50

Markkinoi itsesi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 08:47

Huomasitko sinun pitää perustaa firma tuohon hommaan,tai ennakko vero lippu,ja toimi nimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 10:47

no sie laitat itselle laitteet jotka toimii(ikävä jos kesken illan pettävät)ja mieluusti vielä vara dvd,vähintään 2 mikrofonia(shure),osta vähintään 25 kotikaraoke levyä niillä saat soittaa yksityistilaisuuksissa (suljettujen ovien takana)paras vaihtoehto olis jos laittaisit suoraan ammattikaraoke levyt (mut ne maksaa 120e ylöspäin aivan tonne 700e kappale riipuu mistä ostat ja sitten ne kyllä pelaa ,erona kot.k. on kuin vertais mopoa ja bugatin veyronia.)nääs kun toi nälkä kasvaa syödessä,ei tulis niin paljon takkiin kun laittaa kerrala soivat pelit ja ei sinun minun mielestä tarvi perustaa mitään firmaa.(kotisivut nettiin mainoksia tietsikalla ja niitä levittelet jos kaverita ei tarpeeksi sanan levittämiseen)mutta ennen kuin teet mitään muista,hermoja sulla ei saa olla ollenkaan sen jälkeen.ja älä anna kenenkään koskea levyihisi/laitteisiisi sillä se käy sitten vielä lompsan päälle. ja muutama "hyvä" kaveri olis siinä keikoilla aina plussaa.(sinun pitää sitten pystyä ja OSATA monta monta kappaletta todella hyvin muutenkin kuin omasta ja kavereiden mielestä) ja paikalliselta poliisijohtajalta/vero kuulet sitten kommentin mitä teet jos alat isommalti keikkoja tekemään,tarvitko sitä firmaa vai et.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 12:07

Kyllä hyvä kello kauas kuuluu, eli käyt ensin vetämässä keikkoja kavereidesi luona ja pikku hiljaa laajennat reviiriä. Sitten kun kokemusta ja nimeä karttuu, teet repäisevät nettisivut, joissa mainostat itseäsi.