Teistä aika moni on Napsussa sanonut käyvänsä Facebookissa ja siellä leviää nyt vakoiluohjelma, onko tullut ko. viestiä teille?

Ite en oo vielä käynyt heitin sivustoillaan, mutta aittelin kysellä ja varottaa samalla.. eli onko tullut viestiä kenellekään teistä sen kautta; "has faced some errors when checking your profile. View The Errors Message".

uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/ar...51?ref=msn

Avainsanat: facebook vakoiluohjelma viesti varoitus kysely

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2009 - 08:47

Miunkin piti kirjoittaa samasta aiheestä kuin jonin, luin eilen uutisen netistä ajattelin varoitella siitä, kaikenlaisia hujareita sitä liikkuukin. Mulla on facebook ei ole ollut ongelmia, tuttavani kirjoittavat asiallisia kirjeitä, ei luulis niistä kukaan olevan kiinnostunut, toisaalta ne urkkivat toisten kavereit. Pieni huoli aina on.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2009 - 17:50

Täällähän myös tietoa siitä. Kannattaa varoa kaikenlaisia epämääräisyyksiä.
Esim. paypalin nimissä monia hoaxeja lähetellään ja pyydetään salasanoja.
www.digitoday.fi/tietoturva/...0/66?rss=6

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 17:51

eipä ole tullut,mutta kaverit jo varoitteli samasta jutusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 18:09

En ole sotkeutunut koko Facebookiin. Napsu riittää minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2009 - 18:15

En ole nyt vähään aikaan käynyt siellä, enkä näin ollen menekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 18:18

Ei ole tullut sellaista viestiä.. Juuri radiossa varoittelivat myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 18:37

En ole huomannut, laittelin kavereilleni siitä viestiä että osaavat varoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 18:47

En käytä Facebookia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 19:15

Ei oo semmosta viestiä tullu mutta tuskin osaisin edes huomata sellaista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 19:19

Ein ole tullut ja en kyllä avaa selllaisia joita en tiedä oikeiksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 20:00

en nyt just ole käynyt , mutta kiitos paljon , kun varoitit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 21:25

ei ole minullekkaan tullut vastaan..mutta en koskaan ole availlutkaan mitään englanninkielisiä juttuja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 08:34

En ole käynyt siellä sivuilla,yksi sukulainen tietonörtti sanoi ,kun ostin koneen älä mene facebook;kiin jos et halua ongelmia koneelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 13:18

mä sain tollasen mutten hyväksynyt sitä... muistaakseni...