Miten saisin rusketuksen pysymään kesään asti?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2009 - 11:02

Käytä ruskettavia voiteita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2009 - 10:41

Miten olet hankkinut tähän vuoden aikaan jo saavutetun värin ihollasi jonka haluat pitää, jos se on hankittu solariumilla , lopettaisin sen jo nyt, liika rusketus pilaa ihosi, vanhenevilla naisilla ryppyvaot on valkosiana koko kropalla ja pahuksen rumia kolkkojen vanhojen naisten naamassa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 10:55

Ei niin millään. Muualla kuin kasvoissa minulla ainakin rusketus säilyy jonkinlaisena tosi pitkään. Mahtaako Anonyymi olla vanha nainen, en usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 11:02

käymällä kerran kk solariumissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 11:08

kasvoissa se säilyy kun käyt ahkerasti aurinkoisilla hangilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 11:22

Tuolla näkyy olevan rusketussuihkusta juttua:
www.kauneusduetto.fi/index.p...amp;gid=27

Tuolla rusketusaineista:
www.beautyputiikki.com/solglo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 11:39

Joo noilla aineilla vaan värjäät saat rusketuksen lähes ilman riskiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2009 - 11:42

Pulloista ja purnukoista sitä rusketusta saa, jos ei halua lähteä tuonne aurinkoisille hangille hiihtelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 12:43

Osta kaupasta itseruskettavaa voidetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 14:00

Pysyttele auringon edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 14:10

Jos olet sen etelän auringosta hankkinut niin after sun -voiteet auttavat melko pitkään. Itseruskettavia en suosittele, sillä ne tekevät rusketuksestasi epätasaisen näköisen lupauksistaan huolimatta. Säteet talteen täällä Suomessakin silloin kun on mahdollista pidentää todellakin kasvojen rusketusta. Odottele vaan kärsivällisesti kesää, jos sinulla on pohjarusketus niin aurinko tarttuu nopeammin täällä kesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 23.02.2009 - 14:55

Solariumilla tai voiteilla, itse kannatan jälkimmäistä turvallisuuden vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 15:37

solariumissa ainakin mun äiti käy mutta sehän ei oo iholle hyväks :[ itse oon käyttäny siuhketta ja voiteita. voide oli parempi, sillä tuli tasaisempi rusketus:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2009 - 16:23

Käy ostamassa kaupasta itseruskettavaa! Meidän perheessä käyttetty kauan, eikä mitään riskejä ole ainakaan vielä huomattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 19:30

Joo itseruskettavalla saa varmaan lisää väriä, ja eikös muutenkin sanota että mitä kosteampi iho, sitä kauemmin rusketus säilyy. Tosin naisilla varmaan naamasta lähteekin nopeiten jos käyttää meikkiä ja puhdistelee kasvoja usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 23:38

Odota auringon vaikutusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2009 - 11:08

Arnipoppi, kiitos, kiva vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 13:08

käy solariumissa.. vitsi ku ite edes ruskettuis!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2009 - 23:55

solarium