Onko naisille myös vastaavaa ainetta joka herättäis haluja, kuten miehille tämä viagra?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2009 - 11:19

On monia lääkkeitä jotka vähentävät himoja ja haluja, esim.
Verenpainetta alentavat lääkkeet ,digoksiini, psyykenlääkkeet, masennuslääkkeet
www.seksuaalineuvoja.fi/sx_l...keet.shtml
www.seksuaaliterveysklinikka...;Itemid=16

Luontaistuotelääkkeet, mutta niitä ei ole testattu kunnolla, olisiko rahan hukkaan heittoa.
Tai peräti vaarallisia yhdistelmiä "oikeiden" lääkkeiden kanssa otettuna.
Entä estrogeenihormoni, mutta siinäkin on sivuvaikutuksensa. Paitsi jos geelinä ettei pillereinä.
Uusimpien tutkimusten valossa oksitosiini - niminen hormoni on saanut nimen rakkaushormoni. Pelkkä kosketus tai ihon hieronta saa hormonin erityksen lisääntymään verenkiertoon ja tätä kautta todennäköisesti myös seksuaalisen halun heräämään. Halun herättäjänä, kuten myös rakkauden tunteenkin, pidetään myös ihmiselle tyypillistä ominaishajua. Onko siis sittenkin kysymys aivokemiasta?
www.tohtori.fi/?page=2328181...id=9269342

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2009 - 11:05

luontaistuotteissa ja homeopatiassa on :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2009 - 11:46

En ole kuullut vastaavasta aineesta tai pilleristä. Onhan tuo hormonilääkitys olemassa, mutta sekin tuo omat sivuvaikutuksensa. Itse olen niin syöpäpelkoinen, etten koskaan ole harkinnut hormonihoitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 12:44

Lääkkeissä ei löydy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 12:53

Se aine on mies... luulisin ... muistaakseni.
P.S. Viagra mitään haluja "herätä", mutta kai mahdollistaa seuraamuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 13:10

Parhaimpiin tuloksiin pääsee akupunktion avulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 13:19

Ei ole kylmiä naisia, on vain taitamattomia miehiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 14:01

Se on just noin, kun Greetta sanoo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 14:06

En niistä lääkkeistä tiedä,mutta on olemassa ihanaa hieronta öljyä,nimeltään Ceridal intime,ihan aptekissa myydään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 15:14

Kyllä se on keskinäinen kemia ja luottamus kumppaaniin mikä ne halut pintaan nostaan!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 16:42

Hih! Mun luona kävi siivooja, jolla on haku päällä. Hän kertoi miten naisilla herää halut. Naisten pitää syödä kovasti kananmunia ja suklaata. Jo rupeaa kuulemma kemia pelaamaan.

Tämä kaikentietävä siivooja on mies. :) :) :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 19:32

Ei kai se viagrakaan niitä haluja tuo, henkisellä puolella. Eiköhän se vain laita kunnon stondiksen. Ja naisethan periaatteessa ovat aina kykeneväisiä... Humpuukilääkkeitä varmaan löytyy molemminpuoliseen halujen sytyttämiseen mutta tuskinpa vielä yhtäkään oikeaa lääkettä on löydetty kun siitä ei tämän enempää ole kohistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 19:33

Jahas jos oikein muistan lukeneeni ,niin naisillehan on tulossa oma viagra!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 20:20

heh heee Lennu eipä pirä paikkaansa, kerroppa sille siivojalle..näin meitin kesken..:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 20:45

Kautta maailman sivu on ollut kaupan erilaisia 'rakkausrohtoja' ja 'hurmausjuomia' juuri tuohon tarkoitukseen. Ne perustuivat vahvaan uskoon ja plasebo vaikutukseen. Samaa tasoa taitaa olla tämänkin päivän tarjonta.

(kun luulee nauttivansa oikeita lääkeaineita ja kun uskoo lääkkeen vaikuttavan, niin saattaa innostuakkin...).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 22:55

on MIES