No niin kaikki karaoketähdet: Minkä laulun osaat parhaiten esittää omasta mielestäsi/kuulijoiden mielestä?

Meille hankittiin karaokevehkeet ja virittelyjen jälkeen pitäisi aloittaa tämä uusi harrastus. Tulee olemaan mielenkiintoista ja hauskaa.

Lisätty: 23.02.2009 - 13:46

Ahmat, anteeksi mutten ymmärrä mitä tarkoitit sillä, että karaoke ja humalahakuisuus liittyy yhteen, ainakaan meillä? Kyllä sitä selvin päin laulellaan ja laulaminenhan käsittääkseni on hyvä harrastus. Itse en laula kuin varmasti yksin ollessa ja esim. autoa ajaessa...se poestaa ahistusta.

Avainsanat: laulu harrastus ääni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2009 - 19:50

mie olen tullut siihen tulokseen että pruukaan monesti laulaa humppaa ja sieltä tulee mieleen alaska,kappale kauneinta suomea,poromies.valsseista ehkä kulkurinvalssi.tango se on varmaan anceligue,Ruusunoksa ja Kyyhkynen,Mun aika mennä on,..JA sitten mie kirjotan näin,kyllä tanssijoita on lavalla niin mahdottomasti monesti,vaikea sanoa minun mikä on yleisön mieleen hetken toivotaan tätä ja sitten perään tuota ja sitten jottain nopeaa..kyllä sinun kysymykseen on hankala vastata totuuden mukaisesti oikein,ehkä sillee jos vastais mitä viime kerralla yleisön mieli kappaleeksi ehkä lauloit ja mikä paras omasta mielestä(sekin vähän sellaista kun mie en ajattele tollai vaan laulan laulamisen ilosta ja tanssijoiden onneksi)yleisö tunnelmoi "kaksi lensi yli käenpesän" matkassa ja mie ehkä tykkäsin FINLANDERSIN oikeesti kappaleesta se meni mukavasti (eräs nuoripari halus sen ja oli fiilis hyvä kun sen tiesin ja he tanssivat siinä lavalla)ehkä se meni sillee tuntheella .

Lisätty: 23.02.2009 - 19:56

ja edelleen toistan sen en todellakaan ymmärrä joidenkin napsulaisten ajatus maailmaa,mutta jos eksyttä joskus OIKEISIIN karaoke tansseihin niin kyllä te varmaan sitten tulette sieltä "kaapista ulos" JA huomaatte että HAUSKAA VOI OLLA SELVINKIN PÄIN.

Kysyjän kommentti

Kiitos taas kaikille karaoketähtösille vastauksista. Laattamies piti sen verran hyvän "puheen" karaoken puolesta, että saa onnittelut vastauksestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2009 - 09:02

Minä sen jo kerran sanoin , näillä kotivehkeillä aloitan aina sukkula veenukseen, sen jälkeen ystävät laulavat myös, ja tanssitaan vaikkei kukaan laulaskaan, ja kaikki örvelletään ja pahuksen hauskaa on .Ei meidän juhlissa kaikki viinaa juo, on muutenkin hauskaa.Aamuyöt pelataan korttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 09:09

Meillä ne vehkeet on vielä kaupassa on kyllä ollut hankinnasta puhetta saa nähdä milloin ne kannetaan kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 09:46

Karaoke on yksi asia jota en ymmärrä lainkaan. Liittyy kait jotenkni humalahakuisuuteen ja haluun asettua lapsen tasolle jälleen..
Hauskaa voi olla myös älykkäästi.
Kaikkia asiouta en ymmärrä mutta ei ole varmaan tarviskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 10:17

Joskus olen minäkin laulanut karaokessa ja lauloin Katri-Helenan Anna mulle tähtitaivas,sehän meni hyvin ainankin omasta mielestäni,muista en ole varma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2009 - 11:50

Miten sattuikaan, mutta olen yhden ainoan kerran laulanut karaokessa ja se oli tuo sama kappale kuin kissaäidilläkin, eli Anna mulle tähtitaivas, anna valo pimeään.....
Tiedän, ettei mennyt hääppöisesti, siksi en toista kertaa ole esiintynyt niissä karkeloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 12:45

Lapin kesä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 12:58

Simo Salminen: -Rotestilaulu
... voi olla, että vielä käydään ulkomaillakin!...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 14:08

omasta mielestä vedän biisin ku biisin hyvin....eri asia taitaa olla kuulijan korvalle:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 18:21

Preussinpunaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 19:01

kyllä minä vaihdan vaikka kaupungia,ettei tarvitse karaoketta kuunnella,,kyllä se niin kauheata on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 19:36

Olen kanssa täällä lämössä joutunut karaoke kipinän saanut ja yritän päästä siihen sisälle. ON vain niin vaikeaa,kun en tunne enään suomalaisia kappaleita niin hyvin, sillä olen ollut 30 vuotta pois suomesta! Pappa Tunturi baarissa olis illallakin taas saa nyt sitten nähdä kuin käy!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 20:30

PMMP: n Pikkuveli mielestäni laulan kohtalaisesti, jotkut hehkuttaa että todella hyvin, mutta njää taitaavat valehella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 23:38

varovasti vain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.03.2009 - 17:09

Kun olin laivalla ja lauloin LUMI TEKI ENKELIN ETEISEEN ja ALMAZ, ONNEN LAPSI minulle sanottiin ,että se oli kuin aika olisi pysähtänyt ja minusta yritettiin tehdä sen karaoken vetäjän pojan tyttöystävää... Kai ne siis tykkäs. laulettuani ensimmäisen kappaleen vein sinne toisen lapun ja kysyin monesko olen sanottiin että on vielä 8 ennen mua, koska olin vika kun olin sokerin pohjalla!!! J laulettuani molemmat kappaleet se karaoken vetäjä kuulutti, että nyt lähtee poika tänne minun työ kosio matkalle!!!