Toimiiko teillä hyvin tämä uusi tv kanava liv?

hakuja on tehty mutta jokin mättää,satelliitiltä saan sen tulemaan mutta telkusta vain ajoittain ja 2 muuta telkkua tekee meillä samaa.

Lisätty: 23.02.2009 - 07:29

Meillä on antenni systeemi ja televisioissa sisällä boksit, on päivitetty myös manuaalisesti. Kaveri kertoi , sai hömppä livin mutta urheilu kanavan menetti vaimo hävis urheilu pidettiin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2009 - 14:04

Toimii, mut voi mitä hömppää se on. Ei todellakaan viitsi katsoa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2009 - 07:23

Meillä halpa Simenssin dikiboksi,kanavat meni paikoilleen ilman ,et itse tarvitsi tehdä mitään,ei ois voinut uskoa todeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 07:59

Antennitalous, jotain sieltä on kuulemma tullu, itse en ole vilaustakaan katsonu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 09:10

Kyllä toimii, mellä on useampi TV. Joku haki kanavan itse, maalla on satelliittiantenni ja sitä täytyy muutenkin päivittää silloin tällöin. Ei mtiänä haittaa vaikkei LIV-kanavaa näkisi, sehän on täyttä hömppää jota tulee jo muiltakin kanvailta. Ainoa ohjelma jossa on jotein järkeä, on viikonloppuisin tuleva ranskalainen ruokaohjelma.

Lisätty: 24.02.2009 - 09:43

Tuo hömppäkanava ei ole ilmainen koska siitähän maksamme TV-lupamaksussa jokainen jolla ko. lupa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 09:49

Rupesi näkymään digibox päivitti sen automaattisesti pitää huomata siellä ohjelmaa päivällä ainoastaan klo 10:00-14:00,välisenä aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2009 - 12:06

Kyllä näkyy yhtä hyvin liv kuin muutkin kanavat. Mutta ei tuota viitsi katsoa. Ihan turhaa ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 12:50

Toimii moitteettomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 14:11

toimiiii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 14:49

Ei näy meillä ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 17:03

Kyllähän tuo näkyy täällä ainakin kaapelissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 21:34

juu hyvin näkyy myös täällä. en ole paljoa katsellut. katselin liv:in tv ohjelmia niin joka päivä melkeistään samaa ohjelmaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 22:06

Kaapelihuusholli, ei tarvinnut tehdä mitään eri virityksiä.
En ole katsonut vielä koko kanavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 23:43

Erinomaisesti, ei häiritse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2009 - 14:39

hi, en oo päässy vielä testaamaan,kun en ole koskaan kotona silloin kun siellä on jotain ohjelmaa..kyllä se kanava listassa on, mutta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.02.2009 - 17:22

Ei toimi,antennitalous kerrostalo Helsinki. Missä vika?