Kuka muistaa vielä missä oli sillä hetkellä kun sait tietää New Yorkin terrori-iskuista?

Itse olin atk-luokassa ja näin uutisen mtv3:n sivuilta. En voinut uskoa sen olevan totta, joten menin aulaan katsomaan uutisia televisiosta.

Lisätty: 02.03.2009 - 01:20

En voi valita parasta vastausta koska kaikki ovat hyviä.
Äänestäkää siis. :)

Avainsanat: wtc-isku terrori

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2009 - 00:43

Olin kotona ystävättäreni kanssa kun tv oli auki ja huusin tuu äkkiä kattoo ei voi olla totta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2009 - 00:20

Työkokouksesta tullessa kotipihalla naapuri kertoi asian ylimalkaisesti; sitten töllötinkin vuorokauden ympäri jokaisessa mahdollisessa tilanteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 03:23

Olin kotona ,juuri tullut töistä ja ajattelin katsoa päivän uutiset.Sitten soikin jo ovikello ja naapurin rouva tuli kysymään,että olenko jo kuullut päivä¨n uutiset.Siinä sitten yhdessä katseltiin .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 05:19

suomessa olin silloin kun presidentti bushin porukka teki new yorkin pommi iskut

Lisätty: 23.02.2009 - 18:41

2...3 vuotta new yorkin iskun jälkeen,amer. iskujoukoilla oli alqaida johtajat piiritettynä,odottivat että saavat vangita koko porukan..yläpäästä tuli käsky ei saa häiritä alqaida johtajia,,lukekaa vähän ketkä kuuluu bushin ystäviin,,yleistä tietoa

Lisätty: 23.02.2009 - 19:09

muuten paljonko niitä joukkotuho aseita löytyi irakista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 07:03

kotona ja katselin , mietiskelin samalla Bushin toimia , olen vähän Munkin kanssa samaa mieltä, tutkijoilta on suut suljettu ja sellaisia rakennuksia paloi jotka on räjähdyksellä tehty.Sota toimiin ja varusteluun löytyy rahaa miljardeja, mutta köyhille ei, taas tarttis vaan joku laajamittainen sota kehittää niin maailman talous elpyisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 07:38

Kotona olin ja juuri avannut tvn,luulin ensikksi että se on jostain elokuvasta ennenkuin tajusin sen olevan totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 08:17

Kävelemässä töistä kotiin, kotiuduin ensimmäisen ja toisen törmäyksen välissä joten pääsin mukaan seuraamaan livenä tätä uskomatonta puuhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 08:55

Muistan sen vallan hvyin. Olin Stockmanin tavaratalossa, 7.kerroksessa hakemassa jotain pesulapavelutiskiltä. TV oli auki siinä ihan lähellä ja ensin ajtetlin että mikä filmi tuo on... kunnes juttu selvisi. Ihmiset olivat ihan hiljaa, oli se nini uskomaton juttu.
Vajaan kuukauden kuluttua olin lähdössä arabimaiden suuntaan työmatkalle ja sekin pelotti koska ei tiennyt mitä jatkossa seuraa. Hotellissa oli Tv huoneeessa ja CNN antoi läpi vuorokauden infoa.
Bushia ei tuostakaan kannata syyttää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 09:57

Töistä tulin kotia niin televisio oli auki vaimo oli avannut,sitten katsottiin ihmetellen .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 11:14

kotona olin.. ja sitten meni ilta tv n katseluksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2009 - 12:24

Kotona olin silloin. Avasin sattumoisin tv:n juuri ennen toiseen torniin törmäystä. Luulin kyseessä olevan jonkun leffan, mutta kuulin selostajan äänen sävystä, että ei ole kyse leffasta vaan tosiasiasta. Sen jälkeen tulikin istuttua telkkarin ääressä pitkään ja hartaasti. Oli se niin kamalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 12:38

Istuin sohvalla kahvia juoden ja piti tarkistaa lentoaikataulu tekstiTv:stä, kun olin menossa hakemaan ystävää kentältä. Kahvi jäähtyi kupissaan, kun tyrmistyneenä tuota näytelmää katsoin. Kamala, vaikuttava näky.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 13:08

Olin kotona ja hyvin nopeasti pelkäsin vasta-terroristi-iskua, ja äkkiähän se tuli meni koko Bagdad,parin pilvenpiirtäjän jäljestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 13:09

Katselin hämmentyneenä televisiosta lentokoneen syöksyä kohti kerrostaloa. En aluksi ymmärtänyt, sitten olin sanaton tyrmistyksestä. Vastaanotin tuon järkyttävän uutisen kotonani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 14:13

lentokoneessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 14:14

Asuin silloin Kankaanpäässä Paattikosken rannalla Karvianjoen kainalossa. Tätini soitti, avatkaa telkkari, Amerikassa on tapahtunut jotain kauheaa.
Sittemmin olen käynyt New Yorkin reissulla paikanpäällä missä tornit sijaitsivat. Siellä sen konkreettisesti tajusi.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 23.02.2009 - 15:02

Kotona olin ja telkkari oli sattumalta auki, vaikken katsonutkaan, kun kuulin että mitä oli tapahtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 17:23

Tapahtumahetkellä matkalla Kreikassa. Kadun varsilla ihmiset olivat kokoontuneet suuriksi joukoiksi ja kaikki katsoivat uutisia uloskannetuista televisioista. Samaa uutista ja samoja kuvanauhoja toistettiin jatkuvasti. Tunnelma paikalla oli jotenkin epätodellinen.
Niinhän se oli myös New Yorkissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 19:24

Olin kansalaisopiston lyijylasikursseila ja siellä toiset oppilaat puhuivat. Lähdin sitten yöjunalla Helsinkiin joten tv:ääreen pääsin vasta seuraavana päivänä ja järkytyin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 21:39

heh taidan olla ainoo joka ei muista missä olin tuona hetkenä..hmm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 23:46

Töissä.