Kertokaapas mikä oli kivoin juttu juuri kuluneessa viikonlopussanne?

kategoria voi olla taas mikä vaan.

Lisätty: 22.02.2009 - 19:44

Itsellä se oli iloinen yllätys varaamamme hotellin taholta. Ensin varauksemme oli muka "hukassa" ja kun se kuitenkin löytyi saimme hyvityksenä sviitin omalla saunalla! Olimme varanneet tavallisen tarjoushuoneen. Emme käyneet valittamaan asiasta. Toinen kiva asia liittyi tietysti syömiseen. Jyväskylän Figarossa on taivaallisen hyvää ruokaa. Käykää ihmeessä syömässä.

Avainsanat: juhla ystävät perhe ruoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2009 - 19:44

Varmistui pieni matka tulevalle viikolle,
hyvää ruokaa ja sitä oli riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2009 - 19:42

Näin hieman kauempana asuvaa ystävääni ja vietimme aikaa höpisten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:44

menin parhaalle ystävälleni samille yöksi kolmen kaverini kanssa :D pelattiin aliasta ja katsottiin kuolettavan tylsää naruto elokuvaa. ja tietenkin mentiin laskemaan pyllymäkeä viereiseen puistoon xD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:46

Sain kotiläksyt juuri valmiiksi, voin ruveta viikonlopun viettoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 19:49

Päivä pulkkamäessä metrin mittaisten kanssa ja lettukekkerit sitten sielä mäen alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 20:03

Kävin shoppailemassa miniän kanssa. Se oli kivaa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.02.2009 - 20:03

Yleisesti ottaen viikonlopun rauhallisuus. Oma aika ja eläminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 20:09

Kyllä oli onnistunut karaoke ilta Pappa Tunturi baarissa, täällä Puerto Ricossa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 20:10

lauantaina oli tyttärentyttären 1v synttärit ja hän mummin rakas joten paljon halattiin ja leikittiin ja naurettiin..on niin onnellinen olo, kun taas nähtiin...hän asuu 200 km päässä , joten nähdään harvemmin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 20:10

Läheisten tarjoama maukas hernekeitto sekä jälkiruokana tuoreita, itsetehtyjä laskiaispullia. Kaiken kruunasi vielä hyvä seura.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 20:44

Näimme tänään veljeni tyttären lapsia,ovat tulleet mummolaan lomalle,eikä pikku Ville meinannut millään uskoa,että minä olen hänen ukkinsa pikkusisko.Sain kehotuksen hankkia paidan missä lukee pikkusisko,kun hänen paidassaan lukee pikkuveli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 21:11

18- ja 13-vuotiaat kullannuput tulivat katsomaan mummia. Syötiin kaikenmaailman herkkuja mitä minulta löytyi. Juteltiin kaikkea kivaa ja muisteltiin mitä hoopoa oli tapahtunut kun he olivat olleet pieniä. Tuntui hyvältä, että heillä oli muistoja meistä isovanhemmista.Ja vieläpä mukavia muisteluita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 22:01

Lasten vierailu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 22:48

nyt pian pääsen nukkumaan, se on aikas kivaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 00:37

Pärjäsin yhden päivän - pakotettuna - terveellisellä ruokavaliolla. Tuntui ainakin pitkälle, koko viikonloppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 14:56

Mukavia piha tuohuja,olimme koko lauantain ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2009 - 21:46

perjantai ilta rauhallista koti iltaa vietin koiruuden kanssa kahdestaan isännän huidellessa pitkin kyliä..